سلام. نه شما هم سهم و حق دارید از ارث مرحوم پدرتون.
نباید مادرتون اینکار رو بکنه.
از حقوق و قضا زیاد سر در نمیارم ولی خدا کنه کارتون بدون وکیل راه بیفته چون اگر بخواهین دست به دامن وکیل بشین هم دوندگی زیاد دار هم اینکه هر چی ارثیه گرفتین باید بدین حق الوکاله.