2777
2789
عنوان

حق با کیه

195 بازدید | 20 پست

سلام بچه ها من پدرم بیست ساله فوت کرده مالی ازش به ارث مونده یه خواهر و برادر هستیم برادرم که با مادرم تو یسری چیزها شریکند و مادرم بهش یه قول‌هایی داده میمونم من که ازدواج کردم ده ساله و چیزی بهم ندادن و قصد ندارن بدن و مادرم میگه که کلا ارثیتو بنام من بزن و به من ببخش آیا حرفش درسته؟ در صورتی که از لحاظ مالی کاملا تامینه و خرج دو خانواده دیگه رو هم میتونه بده؟ آیا حق منو نخوردن؟ خودشون که باهم قول و قرار هایی دارن میمونم من 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه مگ عقل تو سرت نیست ببخشی مادرتم میخواد خوراک عروسرو خوش کنه تا اخر پیش برو برای گرفتن ارثت

هر چی میگم بده نمیده داداشم داره زن میگیره میگم راضی هستی از این به بعد عروست حقمو بخوره بازم چیزی نمیگه یعنی راضیه دیگه 

سلام. نه شما هم سهم و حق دارید از ارث مرحوم پدرتون.

نباید مادرتون اینکار رو بکنه. 

از حقوق و قضا زیاد سر در نمیارم ولی خدا کنه کارتون بدون وکیل راه بیفته چون اگر بخواهین دست به دامن وکیل بشین هم دوندگی زیاد دار هم اینکه هر چی ارثیه گرفتین باید بدین حق الوکاله.




هر چی میگم بده نمیده داداشم داره زن میگیره میگم راضی هستی از این به بعد عروست حقمو بخوره بازم چیزی ن ...

اگ این کار کنی ب خودت بچت ظلم کردی ارثت بگیر برای خودت بده طلا یا اگ زیاد زمینی بخر ب اسم خودت تو دختری و نیاز ب پشتیوانه داری 

اگ این کار کنی ب خودت بچت ظلم کردی ارثت بگیر برای خودت بده طلا یا اگ زیاد زمینی بخر ب اسم خودت تو دخ ...

بخدا خودم نیاز دارم میبینم جلو چشمم نقشه خریدن فلان و بسان رو میکنن درسته کمه ولی من خودم بهش احتیاج دارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش