2777
2789
عنوان

مادرشوهرم 🙄

2244 بازدید | 145 پست

چند روز پیش تلفنی حرف می‌زدیم گفت بچه چیکار می‌کنه به شوخی گفتم شیر میخوره و کار خرابی میکنه. بهم گفت شیرت کمه لابد 😳گفتم دکتر گفته شیرت خوبه خوب وزن گرفته. گفت مغذی نیست🙄بچه من با اینکه زود بدنیا اومد و وزنش کم بود در عرض سه ماه به نمودار وسط رسید. ولی خانوم دکتر تشخیص دادن با این وجود شیرم مغذی نیس😬  خیلی حرصم دراومد اما هیچی نگفتم امروز شوهرم پیشش بود اومد خونه گفت خوندم یه جا که اوناییکه مدفوع زیاد میکنن شیرش مغذی نیست 😡بهش گفتم واقعا سرچ کردی؟ نشونم بده ببینم گفت آره اما چیزی پیدا نکرد نشونم بده.مطمئنم خانوم فیلسوف اینا رو گفته بهش. دیگه واقعا آمپر چسبوندم بنظرتون چیکار کنم این چند وقت یکبار با این حرف میخواد بره رو مخ من.😡

روزی چندبار مدفوع داره بچت؟

شل یا سفت؟

کباب_کوبیده_باریحان هستم😎.متاسفانه کاربری های پفک نمکی،بیسکوییت ماسالا و چلوکباب کوبیده رو هم از دست دادم😁✌️کی گفته من بی احساسم؟ من هر 1 ساعت احساس گشنگی میکنم! 🤭🤤😂️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز