2777
2789
بستگی به استخون بندی و عضله و چربی داره... من استخون بندی متوسط و بدن عضله ای دارم چربی فقط در ...

من استخون بندیم درشته نسبتا. یکمم شکم دارم

حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم
۱۶۸قدمه وزنم ۷۸روزی نیست با غم نخوابم از چاقیم

 دوسدارم توپربشم کلی فک کنم اگرمن بودم مث تواینکارامیکردم ک هیکلم معرکا باشه ببین کمرتوباریک کن ورزش باسن برو کوچیکی شکم دان کن از گوگل پلی من ۳ماه ورزش کردم ب طورمنظم بااین برنانه ب طورمنظم خیلی قشنگ شد هیکلم باس..ن هلویی اصلا کمرباریک ی حرکت ۱ماه زدم روزی۱۰۰تا معرکه شد کمرم باریککک ولی الان ۴ساله بچهدارنشدم رفتم دکارسوزن زدم نمیتونم درددارم خیلی کاش اون ۴سال حرفه ای کارمیتونسم بکنم قبلا ایشالابعدا بتونم دعاکن مادربشم این ماه

اللهم عجل فرجه مهدی 💚 مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست...🤍در یک جنون سختبا ساز تو رقصیدم...‏«انهاکه عکس هارانبوسیده اند،عاشق نشده اند حسینی میمونم حسینی میمیرم..❤یاعلی و اولادش....🤍❤️حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم ❤️اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت پس تو را هر غم كه پيش آيد ز دردبر كسي تهمت منه، بر خويش گرد فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 دوسدارم توپربشم کلی فک کنم اگرمن بودم مث تواینکارامیکردم ک هیکلم معرکا باشه ببین کمرتوباریک کن ...

ان شالله به حق این روز عزیز ماه بعد پریود نشی و مادر بشی، من دوتا بچه دارم ،دوتا زایمان و چهار سال شیر دهی هیکلم رو خراب کرده

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده

قدم ۱۷۰ وزنم ۵۸ بله راضیم 

من دختر قوی هستم🤞🤞💚💚 هیچوقت تسلیم نمیشم بالاخره به چیزی که میخوام میرسم🤗🤗  حساسم زود دلم میشکنه اما نشون میده من قلبم پاک ساده و بی ریام
۱۶۸قدمه وزنم ۷۸روزی نیست با غم نخوابم از چاقیم

چاقی؟؟

چطور اینو به خودت میگی واقعا

میگن تا از دست ندی قدرشو نمیدونی همینه ها 😔من هم قد شمام ولی ۱۱۷کیلوعم

یه نفر رو اینجا پیدا کردی حتی وزنش نزدیک من باشه؟😔

همه یجوری تو خیابون و بیرون و پاساژ نگام میکنن انگار گناه کردم یا خودم دوست دارم که اینقدری باشم

نه والا دوست ندارم هیچکس دوست نداره منم عاشق اینم لباس خوشگل و رنگی بپوشم همه جا راحت برم راحت تکون بخورم...

تنها جایی که خجالت نمیکشن آدمای امثال من تو مطب دکترای چاقیه

من خواهرم بایپس کرده با برمک قلیزاده مشاوره و ویزیت هاشو منم باهاش میرفتم اونجا همه مثل ما بودن بعد مثلا ماه بعد میرفتی ریز ریز میدیدی عه مثلا همونی که سایزش ۶۰بود الان شده۵۰چند ماه بعد شده ۴۰مثلا و هی ریز ریز تغییر میکنن اینقدر خوبه که میبینی یچیزی واقعا اثر داره و توهم میتونی بهش برسی ...منتظرم فقط کارام اوکی شه منم برم باهاش عمل کنم🫠

چاقی؟؟چطور اینو به خودت میگی واقعا میگن تا از دست ندی قدرشو نمیدونی همینه ها 😔من هم قد شمام ولی ۱۱۷ ...

میخوای باید پس کنی یا اسلیو؟؟؟ واقعا چاقی خیلی بده ، منی که هشتاد کیلو هستم هر روز حرف میشنوم که چاق و هیکلی هستی،مثل کوهی، چه برسه وزن بالاتر هم باشه ، واقعا خب دست آدم نیست،در حالی که بقیه فکر میکنن دست خود آدمه بنابراین به خودشون اجازه میدن مسخره کنم یا نصیحت کنم که مثلاً به خودت بیایی و لاغر بشی ،من چند وقته به آمپول اسپارتینا فکر میکنم ولی میترسم لاغر بشم باهاش ده کیلو بعد دوباره مثلاً پونزده کیلو چاق بشم بعد قطع مصرف،از دیابت گرفتن هم میترسم ،کم بیماری جسمی و روحی ندارم نمیخوام بهشون اضافه بشخ

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز