چاقی؟؟
چطور اینو به خودت میگی واقعا
میگن تا از دست ندی قدرشو نمیدونی همینه ها 😔من هم قد شمام ولی ۱۱۷کیلوعم
یه نفر رو اینجا پیدا کردی حتی وزنش نزدیک من باشه؟😔
همه یجوری تو خیابون و بیرون و پاساژ نگام میکنن انگار گناه کردم یا خودم دوست دارم که اینقدری باشم
نه والا دوست ندارم هیچکس دوست نداره منم عاشق اینم لباس خوشگل و رنگی بپوشم همه جا راحت برم راحت تکون بخورم...
تنها جایی که خجالت نمیکشن آدمای امثال من تو مطب دکترای چاقیه
من خواهرم بایپس کرده با برمک قلیزاده مشاوره و ویزیت هاشو منم باهاش میرفتم اونجا همه مثل ما بودن بعد مثلا ماه بعد میرفتی ریز ریز میدیدی عه مثلا همونی که سایزش ۶۰بود الان شده۵۰چند ماه بعد شده ۴۰مثلا و هی ریز ریز تغییر میکنن اینقدر خوبه که میبینی یچیزی واقعا اثر داره و توهم میتونی بهش برسی ...منتظرم فقط کارام اوکی شه منم برم باهاش عمل کنم🫠