2777
2789
عنوان

حالم بدهههه😢

148 بازدید | 17 پست

بچه ها سرماخوردم بدجور🤧🤕

اصلا حالم خوب نیست هم روحی هم جسمی داغونمم فقط بزور پاشدم ظرفهامو شستم یکم خونمو تمیز کردم 

چی کار کنم زود تر خوب شم وسط چله تابستون سرماخوردگی اصلا معنا ندارهه🙁

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کار نکن استراحت کن مایعات زیاد بخور

اصلا نمیتونم کار نکنم 

حتی موقع پریودی های وحشتناکم در حال تمیز کاری ام 


من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی

من یک ماه پیش سرما خوردم خیلی بد بود حلیم بخور تا گلوت رو درگیر نکنه 

آب و مایعات گرم بخور 


انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

مایعات  زیاد برو دکتر دارو ها رو سر وقت بخور اگر آبریزش بینی داری همش فین کن و خالی کن

اره امشب میخوام برم دکتر ابریزش هم وحشتناک دارممم😰😭😭

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی
دمنوش اویشن و پونه و پنیرک ابلیمو و عسل بخور سیاه دانه بخور چیزای ابکی بخور احتمالا تب و لرز کرد ...

چشم میخورم اره بعد از ظهر تب و لرز کردم

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی
اصلا نمیتونم کار نکنم  حتی موقع پریودی های وحشتناکم در حال تمیز کاری ام

اشتباه میکنی دختررر به فکر خودت باش

مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

من یک ماه پیش سرما خوردم خیلی بد بود حلیم بخور تا گلوت رو درگیر نکنه  آب و مایعات گرم بخور&nbs ...

باشه عزیزم 

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی
اشتباه میکنی دختررر به فکر خودت باش

شوهرم هم همیشه دعوام میکنه 

 دو نفر ادمیم همش درحال تمیز کاری ام🤕

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی
شوهرم هم همیشه دعوام میکنه   دو نفر ادمیم همش درحال تمیز کاری ام🤕

تمیزی خوبه

ولی همیشه اولیتت خودت باشه و حالت

گناه داری

مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

تمیزی خوبه ولی همیشه اولیتت خودت باشه و حالت گناه داری

دقیقا همه همین حرفو بهم میزنن الان یکساله خونه دارم انقدر کمر درد شدم به خاطر تمیز کاری هام

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی
دقیقا همه همین حرفو بهم میزنن الان یکساله خونه دارم انقدر کمر درد شدم به خاطر تمیز کاری هام

از این به بعد سعی کن تغییر کنی و بیشتر به فکر خودت باشی

مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز