2777
2789
عنوان

واریکوسل

661 بازدید | 20 پست

خانما تحرک اسپرم شوهرم 30.85هست بنظرتون خیلی ضعیفه؟نوع چنده ؟خانما کی همچین تحرکی شوهرشون داشت حامله شد؟ دارم دق میکنم چرا من هرچی ک‌دوصت دارم بهش برسم باید جر بخورم بهش برسم مگ یه بچه چیه ک خدا اینم از من دریغ کرد خیلی دلم پره همش سختی ناراحتی بکش اون از ازدواج اولم ک موفق نبود و هزار تا حرف شنیدم اینم ازدواج دوم ک بازم باید صربچه حرف بشنوم 

منم مث توام برا رسیدن ب هرچیزی باید کلی سختی بکشم

کاربری سوممه😐🔪 خدابعضی از نی نی سایتیارو افرید تا بقیه رو بترکونن..خداقوت پیغمبرای سایت😑💪راستی تیکر عروسیمه 🚶🚶انقد ک من منتظر عروسیم بودمو هی کنسل شد اگ همونو حامله میشدم تااالان چهارپنج تا زاییده بودم😑🤦❤️دعا کنید پولمون جور بشه برای خونه 😢💔  خونه رو بالاخره باهر سختی بود گرفتیم🤩 دعا کنید شریک مون پول بده خیر ندیده😩 من ب دعای نی نی سایت یا ایمان دارمʚ😍ɞ بالاخره۳۰مهر۱۴۰۰ عروسی مونو گرفتیم و با تموم خوشی ها و ناخوشی ها گذشت💜 مرسی از همه اونایی که این مدت پیگیرم بودن💜💜 🙂❤️❤️ محمدرضا و نورای عزیزم بچه های قشنگم امروز فهمیدم مامانی پلی کیستیک داره باید دارو بخوره من به عشق اومدنتون تو دلم میرم دنبال دوا درمون....ولی خواهشا از خداجون بخواین زودی بیارتون تو دلم😍😍😍 مامان و بابا منتظرتونه 🙈😉🥰❤️❤️ کاشکی این ماه میشد منم تاپیک بزنم که باردار شدم💔 با دعای نی نی سایتیا عروسیمو گرفتم خونه رو اجاره کردیم تازه شریکمون بالاخره بعد ۳ سال پولمونو داد.❤️خدایا من عیدی عیدفطرمو ازت یه نی نی سالم میخوام🥺😅❤️ مطمئنم منو دست خالی از مهمونیت برنمیگردونی!!!به حق این روزای ماه رمضون دامن همه منتظرا رو سبزکن🌷🌷خداجون عیدفطر بعد اینک از نماز برگشتم بی بی چکمو ک دیدم هاله داده خوشحال شدم فک کردم عیدیمو دادی منتظر موندم دوباره روز بعد بی بی زدم خط افتاد گفتم حتما مامان شدمو و عیدیمو ازت گرفتم اما درکمال ناباوری دیدم پریود شدم همون لحظه😔💔 ..خدایا آرامش میخوام..ازت میخوام گناهمو ببخشی🥲💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منه بدبختم شوهرم امروز آزمایش اسپرم داشت واریکوسل داره از استرس نمیدونستم چیکار کنم از یه طرفم چون قرص اعصاب میخوره ارضا نمیشد دارم از استرس میمیرم موند برا شنبه

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

شوهرمنم واریکوسل داشت ولی یادم نیست چند بود 

نیاز به عمل نداشت و پسرعموش و برادرش عمل کردن و بچه دارشدن 

نگران نباش عزیزم 

سفیر سلامتی هستم خوشحال میشم بتونم کمکت کنم، یک قدم تا رسیدن به زیبایی و سلامتی🥰🥰🥰🥰🥰🥰 

دقیقا منم مث توام ازدواج ناموفق سرطان شیمی درمانی ۶ بار جراحی برای بچم ک نگم سه ساله التماسو زجه نمونده ک نزنم 🥲

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..

اها راستی شوهرمم واریکوسل عمل کرده همین امسال و سه ماهه داره دارو میخوره 

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..
تحرک اصپرمش چند بود چرا موفق نشدین باردارشین؟

۳۰ درصد تحرک داشتن قبل از عمل فعلا دارو داره میخوره تاببینیم دکتر بعدش چی میگه

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..
ناراحت نباش گلم انشالله خدا ب حق همین ماه عزیز ب شما ی بچه سالم و صالح بده ب زودی زود

ایشالا همچنین عزیزم

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

۳۰ درصد تحرک داشتن قبل از عمل فعلا دارو داره میخوره تاببینیم دکتر بعدش چی میگه

شوهر منم۳۰ درصد هس یعنی فعلا عمل نیاز ندارن؟اینجوری ک قرص بخوره بعدا ببینی جواب میده یا نه ک خیلی طول می‌کشه نتیجه بگیریم

شوهر منم۳۰ درصد هس یعنی فعلا عمل نیاز ندارن؟اینجوری ک قرص بخوره بعدا ببینی جواب میده یا نه ک خیلی طو ...

نه عمل شد برج یک بعده عمل سه دوره بش دارو داده هفت مرداد وقت دکتر داره تاببینیم چی میگه دکترش 

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز