2777
2789
عنوان

واریکوسل

| مشاهده متن کامل بحث + 661 بازدید | 20 پست
شوهر منم۳۰ درصد هس یعنی فعلا عمل نیاز ندارن؟اینجوری ک قرص بخوره بعدا ببینی جواب میده یا نه ک خیلی طو ...

دکتر ب شوهرت چیگفت گفت باید عمل بشه یانه؟

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..
دکتر ب شوهرت چیگفت گفت باید عمل بشه یانه؟

دیروز جواب ازمایششو گرفت خودم فعلا فهمیدم تحرک و حجم اسپرمش پایینه وایسادم جواب آزمایش پرولاکتین خودمم بیاد برم دکتر جواب آزمایش منم۷مرداد میاد تااون موقعه من مردم و زنده شدم ۸ماهه اقدام بینتیجه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیروز جواب ازمایششو گرفت خودم فعلا فهمیدم تحرک و حجم اسپرمش پایینه وایسادم جواب آزمایش پرولاکتین خود ...

نگران نباش انشالله مشکلتون زودی حل میشه من خودم مشکل ندارم فقط شوهرمه 

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..

سلام ما هم مشکل شما رو داریم یه سال و نیمه اقدامم نمی شه شوهرم فروردین عمل واریکوسل کرد ولی هیچ کدوم از فاکتورای اسپرمش بهتر نشد   دیگه حالم از اقدام و واریکوسل و بی بی چک و ... به هم می خوره

خیلی حاجت دارم برام دعا کنید

خب خدارو شکر بجای اینکه روحیه بدین و بشنوم بدتر همه ریدن ت حال آدم همه بعد عمل بازهم موفق نشدن مرسی ازتون انشالله ک خدا ب همتون حاجت دلتون رو زودی زود بده❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز