2777
2789
عنوان

آفت گل

92 بازدید | 12 پست

بچه هاسلام تاحالا گلهاتون ازاینا گرفتن نمیدونم چین موجودات خیلی ریزن با آب و ریکا پاک کردم دوباره امروزدیدم هست

برای خوشبختی همه ی جوونا ی صلوات بفرستید...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیه شپشک اردلوده؟

سم مالاتیون یا دیازینون بگیر طبق دستورشون با اب که قاطی میکنی اسپری کن بهش 

یکمم به خاکش اسپری کن

༺ هرچه تبر زدی مرا زخم نشد ترانه شد ༻ چیزی در گوشِ قاصدک ها گفته ام ؛ از آرزو فراتر ..!                                       

اگه گل های دیگه داری نزدیکش اونا رو هم سمپاشی کن

༺ هرچه تبر زدی مرا زخم نشد ترانه شد ༻ چیزی در گوشِ قاصدک ها گفته ام ؛ از آرزو فراتر ..!                                       
چیه شپشک اردلوده؟ سم مالاتیون یا دیازینون بگیر طبق دستورشون با اب که قاطی میکنی اسپری کن بهش  ...

عکسشوگذاشتم

برای خوشبختی همه ی جوونا ی صلوات بفرستید...

اره شپشک اردالوده 

ببین اول با پنس و پنبه و الکل دونه دونه اونا رو جمع کن معمولا زیر برگ ها و اون قسمت دمبرگ ها جمع میشن

یه چیزای سفیدم میبینی اونا رو هم پاک کن کاملا

بعد یکی از اون سما رو ترجیحا دیازینون رو که گرفتی بهش اسپری کن . زیر برگ و جاهایی که شاید دسترسیت بهش سخت باشه هم دقیق اسپری کن . اینا خیلی سخت از بین میرن معمولا هم برمیگردن و گلو تا خراب نکنن نمیرن. هفته ای یه بار همه گلاتو سمپاشی کن 


༺ هرچه تبر زدی مرا زخم نشد ترانه شد ༻ چیزی در گوشِ قاصدک ها گفته ام ؛ از آرزو فراتر ..!                                       
اره شپشک اردالوده  ببین اول با پنس و پنبه و الکل دونه دونه اونا رو جمع کن معمولا زیر برگ ها و ...

مرسی عزیزم باهمین سم همه گلارو سمپاشی کنم؟

چقدر ازسم بزنم باآب باید قاطی بشه؟

برای خوشبختی همه ی جوونا ی صلوات بفرستید...
مرسی عزیزم باهمین سم همه گلارو سمپاشی کنم؟ چقدر ازسم بزنم باآب باید قاطی بشه؟

اره همه رو سمپاشی من فقط قبلش با الکل پاکشون کن اون شپشک ها رو. روی بسته نوشته شده چقدر قاطی کنی 


༺ هرچه تبر زدی مرا زخم نشد ترانه شد ༻ چیزی در گوشِ قاصدک ها گفته ام ؛ از آرزو فراتر ..!                                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز