لطفاً لطفاً قشنگ خودتونو بزارین جای من بعد تصمیم بگیرین خانواده شوهر من فقط وقتی کارشون بیوفته به ما زنگ میزنن بهمون بعد شوهرم بالای خونه مادرشوهرم خونه انداخته شوهرم بخاطر دومادشون نوروز از کارش شد و رفت یه شهر دیگه دنبال کارای دومادشون که دومادشونو نندازن زندان حالا امروز عصر مادرشوهرم اومد بالا و من گفتم خدا رو خوش نمیاد شوهر من بیوفته دنبال کاراشون به ما چه خودش برادر داره این به ک.ونش خورد و شوهرم اومد گفت دیگه حق نداری برای ماها تو کاری بکنی خلاصه انقد گفت تا تو خونمون دعوا راه انداخت و شوهرم و من ضدامونو برا هم کشیدیم بالا و اونم خوشحال و خندان رفت پایین شوهرم پیش ننش هم پشتی اونو میکرد و هرچی از دهنش در اومد بارم کرد منم گفتم البته شبم شوهرم رفت دست مامانشو گرفت با زور آورد بالا ما مهمون داشتیم اومد شامو خورد و زود رفت پایین بعدم به شوهرم گفت زود یه خونه پیدا کن برین من بیام بشینم بالا خداییش بگین جای من بودین چیکار میکردین اگه همیشه تو خونتون دعوا راه مینداختن و شوهرتون شما رو میزد و پیش کل فامیل خودتون میکرد و فحشتون میداد چیمیکرذین
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
موردهای دیگه رو نمی دونم .ولی این مورد بنظرم چیزی نمی گفتی بهتر بود .بالاخره برای داماد نه برای خواهر خودش انجام داده .حالا برادر داره یا نداره شما چیکار داشتی .
ببین ما خودمون باید حد رو رعایت کنیم، من جای شما بودم اصلا دخالت نمی کردم، مطمین باشید همسرتون بعدها پشیمون میشه ولی الان فقط شما باعث میشین دعوا بشه و خودتون رو از چشم می اندازید وگرنه همسرتون تا سرش به سنگ نخوره دست برنمیداره.
می دونم که حق داری و داره بهت ظلم میشه اما متاسفانه با مخالفت هم فقط اعصاب خوردی پیش میاد .
وقتی اقتدار شوهرت رو بشکنی هرگز به خواسته ات نمیرسی.تو این روش امتحان کن ببین چطور شوهرت بنده ات میشه.مردها اگه به مردونگیشون احترام گذاشته شه؛بنده اون زن میشن.تو روش درشتی نکن احترامشو نگه دار ..مثلاً بگو آقای من میدونم تو این کارو میکنی که....بعد خواسته آت رو بگو..یه مدت اقتدار دهی به شوهرت رو امتحان کن ببین چه طوری از این رو به اون رو میشه
گلگیه شوهروتو پیش خانوادش نکن نه تنها ناراحت نمیشن از اینکه حالتو گرفته خوشحالم میشن هر ناراحتی داری سعی کن وقتی تنهاید به خودش بگی دعواتونم شد کسی خبردار نشه