سلام تورو خدااااا راهنماییم کنید کسایی ک منطقی نمیتونید کمکم کنید لطفا چیزی نگید! درگیر ی رابطه عاشقانه چهار ساله ام ک ب دلایل منطقی خانوادم با ازدواجمون مخالفت شدیددد کردن و اصلا راضی نمیشن ( بخاطر راه دور و فرهنگ متفاوت و اینکه از همه لحاظ باما فرق داشتن) من ۲۴ سالمه اون ۲۰ سالشه اره چهار سال ازمن کوچیکتره. میدونم ک هر چند سال دیگ هم باهم باشیم ازدواجمون درست و شدنی نیست . چندبار خواستم کات کنم ولی اون نخواست میگ همچنان صبر کنیم ولی صبر کردن کاری رو درست نمیکنه علاوه بر اینکه دوسش دارم بخاطر سختی های ک کشیده دلم میسوزه و دلم نمیاد تنهاش بزارم کمک کنید بگید چکار کنم تورو خداااا تصمیم درست چیه ؟ من اصلا نمیتونم درست تصمیم بگیرم 🥺💔😓
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
صبر کردن در رابطه ای که میدونید سرانجامی نداره ضربه به خودتوم و ایشونه. اگه دوستش دارید بگذارید بره دنبال زندگبش و ان شالله که خوشبخت میشن. شرط عشق گاهی گذشتنه. من کشیدم و چشیدم که گفتم.
دنیا و حال خوب و خوشش عاید شما/مارا برای شعر و غزل آفریده اند
دل کندن سخته ولی میشه من یه رابطه 4 ساله رو تموم کردم با سختی اولاش خیلی اذیت شدم الان دیگه خدا رو شکر میکنم دیگه نیستش چون آدمی نبود که باهاش خوشبخت بشم بعدشم اصلا با پسری که حتا 1 سال ازت کوچیک تره وارد رابطه نشو یا ازدواج نکن... شوهر باید ازت بزرگتر باشه آقا بالاسر باشه
بعدشم پسرا دیر تر از دخترا به بلوغ عقلی و جنسی میرسن
آدما قاضی های خوبی برای اشتباهات بقیه ان و وکیل های خوبی برای اشتباهات خودشون 😉👌🏻
به نظرم ولش نکن عشق چیزی نی که ۱٠ بار بشه یه بار بیشتر. که نی حالا با کی بشه شانسیع مهم دله که گیر کرده راه دور چه اشکالی داره من مامان و بابام اهل شهر های متفاوت بودن و العان خیلیم خوشبختن و همچنین پدر و مادر رفیقم و کلی مورد دیگه
یه دختر قوی موفق که نمیزاره دختر بودنش دلیلی باشه که جلوشو بگیرن (درسته دخترم ولی صدای موفقیتم یه روز کل دنیارو میگیره)