1381masone مدیر عضویت: 1402/04/11 تعداد پست: 48 عنوان پریودی | مشاهده متن کامل بحث + 175 بازدید | 23 پست سلام ببخشید خانما یه سوال من الان دختر ۱۱ماهه دارم شیر میدن ۷ماه پریود نشدم بعدش شدم الان ۴ماهه هر ماه دوبار پریود میشم اونم خیلی کم درحد لکه بینی ببخشید گاهی دستشویی هم میرم میبینم لکه دیدم خیلی میترسم نکنه باردار باشم پیشگیری طبیعی هم میکنم 😢😢😢 1402/04/25 | 18:48 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1381masone مدیر استارتر عضویت: 1402/04/11 تعداد پست: 48 استارتر امروز مقامات کشوری اسم پریودی رو به ماهینگی تغییر دادن ، عزیزم بگو ماهینگی 😂😂 وای ببخشید نمیدونستم
mamy_beauty_boy7 عضویت: 1401/11/02 تعداد پست: 17565 یه تست بارداری بزن ازین به بعد هم مراقبت در رابطتتون رو بیشتر کن دکتر زنان هم برو چون اینطور پریود شدن احتمالا عادی نیست شاید عفونت یا میوم و… داری شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.
آباندختی عضویت: 1399/06/11 تعداد پست: 7254 وای ببخشید نمیدونستم عادت میکنیم همگی ، مثل زمانی که اسم پیتزا گذاشتن کش لقمه
1381masone مدیر استارتر عضویت: 1402/04/11 تعداد پست: 48 یه تست بارداری بزن ازین به بعد هم مراقبت در رابطتتون رو بیشتر کن دکتر زنان هم برو چون ... وای میترسم خدا نکنه حامله باشم شرایط شو ندارم فردا میخام بخرم بزنم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️دکتر زنان میرم انشالاه اون که گفتی چیه خطرناکه
1381masone مدیر استارتر عضویت: 1402/04/11 تعداد پست: 48 عادت میکنیم همگی ، مثل زمانی که اسم پیتزا گذاشتن کش لقمه 🚶♀️🚶♀️🚶♀️من اونم نمیدونستم
1381masone مدیر استارتر عضویت: 1402/04/11 تعداد پست: 48 ۷ماه بچه شیر میدادم واسه اون نشدم بعدش هم هر ماه دوبار میشم تو شکمم گاهی احساس میکنم نبض میزنه 😢
mfawt عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 انشلاه زودی مامان میشی به حق این روزهای عزیز🤲🤲🤲 انشاالله حاجت روا شی قشنگم خدا نی نیتو حفظ کنه
mamy_beauty_boy7 عضویت: 1401/11/02 تعداد پست: 17565 وای میترسم خدا نکنه حامله باشم شرایط شو ندارم فردا میخام بخرم بزنم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️دکتر زنان میر ... نه گلم خطری نداره منم پریودام شده بود ۱۲ روز یکبار و البته زیاد بود رفتم دکتر فهمیدم میوم دارم مثل کیست و از جنس چربی و آب شدنی الان دارم دارو میخورم کوچیکتر شده شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.
دماغ_عملیه_سایت عضویت: 1396/10/13 تعداد پست: 4473 اسی زایمانت طبیعی بوده یا سزارین؟زنداداش منم اینجوری بود رفت متخصص و ازمایش اینا داد معلوم شد بقایای جنین مونده تو شکمشیه عمل خیلی کوچیک میکنن درمیارن همشو و خونریزیت قط میشهولی دیر بری عفونت میکنه و باعث مرگمیشه دور از جونتون خدای مهربونم سیپورت.دوستِ مجازی جان توی یه تاپیکت موافقتم و توی یه تاپیک مخالفتم پس دعوا نداریم😁