2777
2789
عنوان

پریودی

175 بازدید | 23 پست

سلام ببخشید خانما یه سوال من  الان دختر ۱۱ماهه دارم شیر میدن ۷ماه پریود نشدم بعدش شدم الان ۴ماهه هر ماه دوبار پریود میشم اونم خیلی کم درحد لکه بینی ببخشید گاهی دستشویی هم میرم میبینم لکه دیدم خیلی میترسم نکنه باردار باشم پیشگیری طبیعی هم میکنم 😢😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم من شنیدم که میگن قدیمی ها برای این که جلوگیری کنم از بارداری بچه شیر میدادن چون اینجوری هورمون پرولاکتینشون بالا میرفته و جلوگیری میگرده از پریودی و تخمگذاری و بارداری شاید هورمون پرولاکتین یا هورمون شیرتون بالاست 

جمله چقدر زود ازدواج کردی به اندازه جمله چرا ازدواج نمیکنی دردناکه جمله چقدر بچه به دنیا میاری به اندازه چرا بچه به دنیا نمیاری دردناکه جمله چرا اینقدر تو سن کم بچه میاری به اندازه سنت داره بالا می‌ره بچه بیار چرا بچه نمیاری دردناکه لطفاً به اسم روشنفکر بودن به بقیه توهین نکنید ♥️
خوب یه پیشگیری مطمئن داشته باش.مگه پریودت عقب افتاده که میترسی

قرص گرفتم قبلن نتونستم بخورم همش سردرد شدم تبش قلب گرفتم  میخام پول جم کنم برم ایودی بزارم 🤦🏻‍♀️

عزیزم من شنیدم که میگن قدیمی ها برای این که جلوگیری کنم از بارداری بچه شیر میدادن چون اینجوری هورمون ...

عزیزم بخاطر همینه که قدیمی ها ۱۰ تا بچه پشت هم دارن ...شیر دادن هیچ ربطی به باردارنشدن نداره

عزیزم من شنیدم که میگن قدیمی ها برای این که جلوگیری کنم از بارداری بچه شیر میدادن چون اینجوری هورمون ...

کاش از اون باشه زندایی شوهرم بچه شیر میده حامله شده آلان ۷ماهشه بجه که شیر میده هم ۱۱ماهشه 🤦🏻‍♀️

شیرمم خیلی کمه من هر چی خوردم زیاد نشد

عزیزم بخاطر همینه که قدیمی ها ۱۰ تا بچه پشت هم دارن ...شیر دادن هیچ ربطی به باردارنشدن نداره

عزیزم حرف غیر علمی نمیزدم دکتر گقت داخل تلویزیون 

جمله چقدر زود ازدواج کردی به اندازه جمله چرا ازدواج نمیکنی دردناکه جمله چقدر بچه به دنیا میاری به اندازه چرا بچه به دنیا نمیاری دردناکه جمله چرا اینقدر تو سن کم بچه میاری به اندازه سنت داره بالا می‌ره بچه بیار چرا بچه نمیاری دردناکه لطفاً به اسم روشنفکر بودن به بقیه توهین نکنید ♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز