2777
2789
عنوان

پریودی

| مشاهده متن کامل بحث + 175 بازدید | 23 پست

یه تست بارداری بزن 

ازین به بعد هم مراقبت در رابطتتون رو بیشتر کن 

دکتر زنان هم برو چون اینطور پریود شدن احتمالا عادی نیست 

شاید عفونت یا میوم و… داری 

شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.                                         

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه تست بارداری بزن  ازین به بعد هم مراقبت در رابطتتون رو بیشتر کن  دکتر زنان هم برو چون ...

وای میترسم خدا نکنه حامله باشم شرایط شو ندارم فردا میخام بخرم  بزنم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️دکتر زنان میرم انشالاه  اون که گفتی چیه خطرناکه 

وای میترسم خدا نکنه حامله باشم شرایط شو ندارم فردا میخام بخرم  بزنم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️دکتر زنان میر ...

نه گلم خطری نداره 

منم پریودام شده بود ۱۲ روز یکبار و البته زیاد بود رفتم دکتر فهمیدم میوم دارم مثل کیست و از جنس چربی و آب شدنی الان دارم دارو میخورم کوچیکتر شده 

شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.                                         

اسی زایمانت طبیعی بوده یا سزارین؟

زنداداش منم اینجوری بود رفت متخصص و ازمایش اینا داد معلوم شد بقایای جنین مونده تو شکمش

یه عمل خیلی کوچیک میکنن درمیارن همشو و خونریزیت قط میشه

ولی دیر بری عفونت میکنه و باعث مرگ‌میشه دور از جونتون

خدای مهربونم سیپورت.دوستِ مجازی جان توی یه تاپیکت موافقتم و توی یه تاپیک مخالفتم پس دعوا نداریم😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز