2789
عنوان

غسل

175 بازدید | 13 پست

بچه ها غسل جنابت داشتم 

 هم با لاک پاک کن 

لاک ها رو پاک کردم هم با چاغو اما الان ک ک اومدم بیرون 

میبنم رو یکی از ناخن هام اندازه سر سوزن رو قسمتی ک ناخن رشد داشته لاک هستش باید باز غسل کنم یا ن 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

 بله 

اگه مطمئنی لاکه و قبل از غسل هم بوده

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            

https://www.sistani.org/persian/book/25936/5467/

این لینک نظر آیت الله سیستانی هست

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کیا مثل منن

moonlight_a | 26 ثانیه پیش

پستان سوم

fati68 | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792