2789
عنوان

غسل

175 بازدید | 13 پست

بچه ها غسل جنابت داشتم 

 هم با لاک پاک کن 

لاک ها رو پاک کردم هم با چاغو اما الان ک ک اومدم بیرون 

میبنم رو یکی از ناخن هام اندازه سر سوزن رو قسمتی ک ناخن رشد داشته لاک هستش باید باز غسل کنم یا ن 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

 بله 

اگه مطمئنی لاکه و قبل از غسل هم بوده

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            

https://www.sistani.org/persian/book/25936/5467/

این لینک نظر آیت الله سیستانی هست

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792