saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 عنوان ازدواج 265 بازدید | 22 پست دختری که شرایط ازدواج و داره و اوکیهولی خواستگار نداره به نظرتون چجوری باید ازدواج کنه؟؟؟ خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین 1402/04/23 | 08:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 روابط اجتماعیش رو زیاد کنه شاغلم روابط اجتماعیم زیاده ولی به چشم کسی نمیام خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین
saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 سراغ سایت ها نره لطفا سایت همسریابی منظورته؟؟؟ خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین
گزانگبین عضویت: 1402/03/29 تعداد پست: 1573 شاغلم روابط اجتماعیم زیاده ولی به چشم کسی نمیام به آدمها بیشتر محبت کن بیشتر دوستشون داشته باش
saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 باید برع تو اجتماع. دانشگاه سرکار و... دانشگاه و چند ساله تموم کردمهم سرکار میرم هم تو اجتماع هستم هم کلاسای مختلف میرم ولی هیچ خبری نمیشه خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین
4691349 عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 24696 باید منتظر خواستگار خوب باشه البته ظاهر شدن در جمع های فامیلی و توی اجتماع و رفتن سر کار تاثیر مثبت داره کاربر آقا
saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 به آدمها بیشتر محبت کن بیشتر دوستشون داشته باش من به قدر کافی محبت میکنم ولی چه ربطی داره آخه خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین
saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 باید منتظر خواستگار خوب باشه البته ظاهر شدن در جمع های فامیلی و توی اجتماع و رفتن سر کار تاثیر مثبت ... هم تو اجتماعم هم شاغل ولی هیچ خبری نشده خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین
saturn1990 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 6333 برو کوهنوردی. این همه کلاس و سرکار و دورهمی رفتیم هیچکس نیومده حالا کوه نوردی جواب میده خدا جانم شکرت آقایون درخواست ندین
گزانگبین عضویت: 1402/03/29 تعداد پست: 1573 من به قدر کافی محبت میکنم ولی چه ربطی داره آخه خب آدمها تشنه محبت هستنو آدمهای مهربون تو ذهنشون میمونن که بخوان معرفی کنن.خودم یه دختر مهربون همکارم هست آنقدری که مهرش به دلم نشسته هی همه جا میگم من یه دوست خوب دارم یه پسر خوب سراغ ندارین براش