2777
2789
عنوان

ازدواج

265 بازدید | 22 پست

دختری که شرایط ازدواج و داره و اوکیه

ولی خواستگار نداره 

به نظرتون چجوری باید ازدواج کنه؟؟؟

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روابط اجتماعیش رو زیاد کنه 

شاغلم 

روابط اجتماعیم زیاده 

ولی به چشم کسی نمیام

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
باید برع تو اجتماع. دانشگاه سرکار و...

دانشگاه و چند ساله تموم کردم

هم سرکار میرم 

هم تو اجتماع هستم 

هم کلاسای مختلف میرم ولی هیچ خبری نمیشه

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
به آدمها بیشتر محبت کن  بیشتر دوستشون داشته باش

من به قدر کافی محبت میکنم ولی چه ربطی داره آخه

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
باید منتظر خواستگار خوب باشه البته ظاهر شدن در جمع های فامیلی و توی اجتماع و رفتن سر کار تاثیر مثبت ...

هم تو اجتماعم 

هم شاغل 

ولی هیچ خبری نشده 

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
برو کوهنوردی.

این همه کلاس و سرکار و دورهمی رفتیم هیچکس نیومده 

حالا کوه نوردی جواب میده

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
من به قدر کافی محبت میکنم ولی چه ربطی داره آخه

خب آدمها تشنه محبت هستن

و آدم‌های مهربون تو ذهنشون می‌مونن که بخوان معرفی کنن.

خودم یه دختر مهربون همکارم هست آنقدری که مهرش به دلم نشسته 

هی همه جا میگم من یه دوست خوب دارم یه پسر خوب سراغ ندارین براش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز