2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیشتر گریه کن طی خودزنیاش یکم بزنه تو سر خودش بلکه مغزش یه تکونی بخوره آمیگدالش فعال بشه 😐😐

قبل از اینکه قضیه کلثوم اکبری رو بشه من این کاربری رو داشتم پس لطفا از مزه پراکنی حول محور این قضیه به شدت بپرهیزید 

بیشتر گریه کن طی خودزنیاش یکم بزنه تو سر خودش بلکه مغزش یه تکونی بخوره آمیگدالش فعال بشه 😐😐

😂😂🤣🤣

کاربری من و دخترعموم💙 آره خب مالِ مفت خوبه، خوشمزه س، اشتها رو باز میکنه، همه ازش تعریف میکنن، هوا خوبه و همه خندونن به خودتون که میرسه سیل اومده، همه چی گرونه و از همه مهمتر منم که توقعم زیاده...
من هیچ وقت جلو شوهرم گریه نمیکنم هیچ وقت همیشه تو تنهایی و تو تاریکی اصلا بدم میاد جلوش گریه کنم

عه پس وقتی یه چیزی تقصیر توعه چجوری بدون گریه میندازیش تقصیر شوهرت ؟ 🤔

قبل از اینکه قضیه کلثوم اکبری رو بشه من این کاربری رو داشتم پس لطفا از مزه پراکنی حول محور این قضیه به شدت بپرهیزید 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز