2777
2789
عنوان

لب شکری💔

319 بازدید | 14 پست

میگم کسی رو مشناسید که از مادر لب شکری بچه سالم دنیا بیاد

دو هفته دیگه انومالی دارم😞💔

خدایا اخه چرا من نمیتونم مثله بقیه بی دغدغه این دورانو بگذرونم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره دیدم دختر خالم لب شکری عست ولی دختر و پسرش سالمن نگران نباش

باران هم ک باشی برای کاسه های  وارونه کاری نمی توان کرد       خدایا سپاس بابت داشتن نعمت سلامتی و پسرم و همسرم سپاس      

بعدم لب شکری تو انومالی معلوم نمیشه تو سه بعدی معلوم میشه ،حتی اگه باشه هم خطرناک که نیست الکی حرص ن ...

اتفاقا آنومالی واسه چک کردن همین مشکلاته و دکترم گفت ۱۸ هفته بیای اولین چیزی که چک میکنم برات همینه

خداروشکر😍😍 تحت نظر بود قبل بارداری؟؟؟

نه اصلا دم مطب هم پیدا نشد حتی یکبار خخخخ

باران هم ک باشی برای کاسه های  وارونه کاری نمی توان کرد       خدایا سپاس بابت داشتن نعمت سلامتی و پسرم و همسرم سپاس      

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز