2777
2789
عنوان

لب شکری💔

319 بازدید | 14 پست

میگم کسی رو مشناسید که از مادر لب شکری بچه سالم دنیا بیاد

دو هفته دیگه انومالی دارم😞💔

خدایا اخه چرا من نمیتونم مثله بقیه بی دغدغه این دورانو بگذرونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره دیدم دختر خالم لب شکری عست ولی دختر و پسرش سالمن نگران نباش

باران هم ک باشی برای کاسه های  وارونه کاری نمی توان کرد       خدایا سپاس بابت داشتن نعمت سلامتی و پسرم و همسرم سپاس      

بعدم لب شکری تو انومالی معلوم نمیشه تو سه بعدی معلوم میشه ،حتی اگه باشه هم خطرناک که نیست الکی حرص ن ...

اتفاقا آنومالی واسه چک کردن همین مشکلاته و دکترم گفت ۱۸ هفته بیای اولین چیزی که چک میکنم برات همینه

خداروشکر😍😍 تحت نظر بود قبل بارداری؟؟؟

نه اصلا دم مطب هم پیدا نشد حتی یکبار خخخخ

باران هم ک باشی برای کاسه های  وارونه کاری نمی توان کرد       خدایا سپاس بابت داشتن نعمت سلامتی و پسرم و همسرم سپاس      

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز