2777
2789
عنوان

سرطان سینه

1196 بازدید | 18 پست

علائمش چیه خالم سینه سمپ چپش از پایین سوراخ شدن و عفونت ازش میاد یه هفته بستریش کردن فقط سونو گرفتن و گفتن فقط عفونتو نشو داده ولی الان بیشتر شده عفونتش فردا میاد تهران دکتر نوبت داده برای فردا ممکن سرطان باشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عفونت بوده من بچه بودم سینه مامانم همین جوری شد بعد هم خوب شد 

ینی مال اونم از پایین سوراخ شد؟این از پاییین سینه اندازه نخود سوراخ شده خوبم نمیشه

نه بابا سرطان توده دردناک داره پوست سینه پرتقالی میشه قسمت توده قرمز میشه و تو رفتگی نوک سینه و سوزش ...

ولی میگن سرطان درد نداره معمولا

ینی خود دکترا میگن درد داشتن نشونه خوبیه میتونه سرطانی نباشه

لطفا اگه مشکل اعصاب و روان دارین برین دکتر تا ما مجبور نشیم بریم                 تاپیک تجربه من از بستری در بخش اعصاب🖋 
نه بابا سرطان توده دردناک داره پوست سینه پرتقالی میشه قسمت توده قرمز میشه و تو رفتگی نوک سینه و سوزش ...

اونم نوک سینه اصلا نداره سه تا بچه داره با اون سینه اصلا نتونسته شیر بده

عفونت فرق داره با خدایی نکرده سرطان.زودتر درمان رو شروع کنن که خشک بشه

بعدشم‌مامو گرافی من دوبار انجام دادم و زیر ۴۰هستم.تهرانم هستم و مشکلی نداره چون خاله ام سرطان داست و تخلیه کرد ماهم توصیه شدیم به چکاپ چندسال یکبار مامو و هر سال سونو

اگر خیلی خطری بود دکتر مامو مینوشت

نگران نباشید ‌بیاد دکتر خیالش راحت‌تر بشه خوبه

ولی میگن سرطان درد نداره معمولا ینی خود دکترا میگن درد داشتن نشونه خوبیه میتونه سرطانی نباشه

نه بابا عمه من داشت همه اون علائمو که نوشتم داشت تو یه ماهم توده اندازه گردو شد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792