2777
2789
شما ک لک لانه داشتی چطور ک باردار نشدی؟یا با لک خونریزی گرفتی؟

عزیزم چرا من باردارشدم یه بچه ۱۱ساله دارم یه دونه ام ۲ماهه سقط کردم ویه دونه هم ۸ماه بارداربودم داخل شکمم مرد 😄😄😄

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
اتفاقا من حس بارداری داشتم 😅😅 ولی نشد..  ماه بعدی باز ای یو آی 🫤

توکل برخدااا ....حالا که شیاف پروژسترون استفاده کردی وطبیعی پریودنشدی بازم فولیکول تولید میشه ؟؟

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=318952232]وای عیبی نداره عزیزم انشالله این ماه باردارمیشی ....منم اصلاااا هیچ حس بارداری ندار ...

فدات گلم همچنین

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊

یه سوال داشتم ....من پلی کیستیکم وپریودیام نامنظم دکترقبل ای یو ای گفت قرص دوفامد بخور به موقع پریودشی واسه آی یو ای میگم من که خوردم ایناروبعدبااین قرصا پریودشدم وطبیعی پریودنشدم فولیکول داشتم یعنی ؟؟؟اخه دکترم نگفت فولیکولام سایزش چیه اصلااا پرسیدم ازش گفت خوبه همین ‌‌...همش نگرانم نکنه من باقرص دوفامدپریودشدم اصلااا فولیکول نداشتم همش ذهنم درگیره 

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
منفی بود، بتا رو 2 بود، گفت با این حال خواستی چهارشنبه بیا، گفتم دیگ منفیه، الکی بیام چیکار.. 

عزیزم از رحمت خدا ناامید نشو ، امیدوارم همین ماه خودت طبیعی باردار بشی و یه نی‌نی سالم بیاد بغلت 

عزیزم چرا من باردارشدم یه بچه ۱۱ساله دارم یه دونه ام ۲ماهه سقط کردم ویه دونه هم ۸ماه بارداربودم داخل ...

خدا بچه‌تو حفظ کنه عزیزم ، منم یه پسر دارم بهمن سیزده سالش میشه ، خیلیم راحت باردار شدم سر پسرم 

نمیدونم چرا برای دومی اینهمه بلا سرم اومد

خدا بچه‌تو حفظ کنه عزیزم ، منم یه پسر دارم بهمن سیزده سالش میشه ، خیلیم راحت باردار شدم سر پسرم  ...

اره والاااا اکثرااا اولی وراحت باردارشدن دومی و طول کشیده ....حالا من خودم اقدامی نکردم ببینم میشم یانه چون تعیین جنسیتی بودم خواستم اول شانسم و امتحان کنم واسه ای یو ای بعداگرنشد وخدانخواست برم سراغ اقدام طبیعی

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
توکل برخدااا ....حالا که شیاف پروژسترون استفاده کردی وطبیعی پریودنشدی بازم فولیکول تولید میشه ؟؟

من پریودی هام سر موقع هست و منظمه، اولین باره پروژیترون استفاده کردم، امیدوارم بهم نریزه، حالت عادی باید تا 10 پریود شم، امروز 7هست دیگ..

در این ضمینه من اطلاعی ندارم.

منم اصلااا سردرنمیارم این گزینه رو ....الان که بادوفامدیادوفاستون ادم پریودشه بازم فولیکول داره ...میترسم نکنه فولیکول نداشته بودم ودکترای یو ای کرده باشه چون یک ساله نیرفتم پیشش وبهش گفتم دکترمن خسته شدم یه بارانجام بده ببینیم چی میشه اخه همش دکترم میگفت باید بشی ۶۵کیلوتا ای یو ای بکنم منم گفتم هرکاری میکنم نمیتونم ۵کیلولاغرشم 😁😁😁

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
منم اصلااا سردرنمیارم این گزینه رو ....الان که بادوفامدیادوفاستون ادم پریودشه بازم فولیکول داره ...م ...

برای ای یو ای ک قبلش سونو میکنن و فولیکول نباشه ،یا ب سایز مناسب نرسه ک  ای یو ای نمیکنن ، یا با امپولا ب سایز میرسوننش 

برای ای یو ای ک قبلش سونو میکنن و فولیکول نباشه ،یا ب سایز مناسب نرسه ک  ای یو ای نمیکنن ، یا ب ...

اره لتروزول داد و۳تام امپول و یه امپول ازادسازی ولی میترسم نکنه هی بهش گفتم انجام بدیم این ماه فولیکول نداشتم وانجام داده باشه 😕😕

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش