2777
2789
عنوان

شک:)داغونم کرد

134 بازدید | 14 پست

به شوهرم شک دارم نمیدونم درست و غلطشو ولی نمیدونم این لعنتی چیه تو دلم افتاده که بیرونم نمیاد و داره داغونم میکنه

وقت و بی وقت غیب زدناش 

با دلیل و بی دلیل رفتناش

تو گوشیش هیچی نیست هیچی 

اما دارم داغون میشم نمیدونم چیکار کنم لطفا یه راهنمایی بهم بکنین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از قبل هم نمیتونم تنهایی برم بیرون الانم که بدتر نمیتونم باید یکی رو بفرستم دنبالش که اونم ندارم

کاری نداره وقتی خواست اماده بشه شما هم زنگ بزن اژانسی بگو منتظر باش پایین اونکه رفت سریع یه چی بپوش برو دنبالش با همئن ماشین هم برگرد خونه

کاربری سوم😅 ایشالا اخرین کاربریه دیگه😓 

اگر پول داری ی اسنپ بگیر کرایه بده برات تعقیبش کنه

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
کاری نداره وقتی خواست اماده بشه شما هم زنگ بزن اژانسی بگو منتظر باش پایین اونکه رفت سریع یه چی بپوش ...

میدونی نمیدونم درکم میکنی یا نه ولی میترسم تنهایی برم بیرون و اینکه تا حالا تنهایی سر کوچه هم نرفتم 

مگه میتونه؟

اره پول بده همه کاری میکنند 


 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
میدونی نمیدونم درکم میکنی یا نه ولی میترسم تنهایی برم بیرون و اینکه تا حالا تنهایی سر کوچه هم نرفتم& ...

چه بد،ولی لاید قوی باشی نباید به شوهرت متکی باشی اومدیم و چند روز نبود میخوای چیکار کنی؟مستقل باش عزیزم ،تمام تلاشتو بکن به ترست غلبه کنی هیچی واسه ترسیدن وجود نداره ،وقتی که ترست از بین بره و راحت بری بیرون میفهمی تا الان چه ظلمی به خودت کرده بودی

کاربری سوم😅 ایشالا اخرین کاربریه دیگه😓 
چه بد،ولی لاید قوی باشی نباید به شوهرت متکی باشی اومدیم و چند روز نبود میخوای چیکار کنی؟مستقل باش عز ...

نمیدونم واقعا چیکار کنم خانواده خودمم اینجورین بعد کلا من تا حالا یبارم از بقالی چیزی نخریدم

نمیدونم واقعا چیکار کنم خانواده خودمم اینجورین بعد کلا من تا حالا یبارم از بقالی چیزی نخریدم

کم کم شروع کن از همون مغازه نزدیک خونه شروع کن برویه خوراکی بخر کا ت بده حساب کن تموم شد،باید اینقدر بری و بیای که عادی بشه واست خب شما که اینجوری اگه بفهمی شوهرت خیانت کرده خدایی نکرده میخوای چیکار کنی؟

کاربری سوم😅 ایشالا اخرین کاربریه دیگه😓 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز