2777
2789
عنوان

بچم پسره 😁

3724 بازدید | 87 پست

اصلا نمی‌دونستم باید چی بگم ، نمی‌دونم چرا منتظر نبودم ، اونقدر همه گفته بودند ایشالا این دفعه یه دختر خوشگل گیرت میاد از اول حاملگی همه علائمم رو برای دختر دار شدن تعبیر کرده بودم 

اصلا هم نمیشد قطعی بگم دختره یا پسره 

بچه قبلیم پسر بود البته شونزده سال پیش ، اما اصلا ناراحت نیستم که بچم دختر نیست 

چون پاره تن دختر باشه یا پسر اصلا فرقی نداره 

پسرم هم گفت انگار همه باید تو‌ خونه ما پسر باشن ، شوهرم هم گفت میدونستم پسره

ولی من خوشحالم 

نمی‌دونم بقیه خوشحال هستن یا نه ولی من خوشحالم 

خدارو شکر که گفتن سالمه




زیر سایه پدر مادر بزرگه شه

تمایلی به صحبت با آدمای مذهبی / فمنیست / کهنه فکر / روشعنفکر امروزی نیست ،ریپلی نزن ❌️ره‌حمت له دل نماوه  چاو رهه‌ش ✨️دختری از تبار زاگرس 💫دوست عزیزم الان که امضای منو باز کردی لطفا یه صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) بفرست ❤🌱 

کاش همه حتی اگه دختر دار میشدن همینجوری ذوق داشتن 

گر جهنم میروی مردانه رو و بدان جهنم را داغی معناست و جنگ را خون ،  در خود ببین بعد بخواه              خلاص🌱                                                                    بچه ها نخندینا ... ! 🕊                                    

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به سلامتی ان شاالله 💖

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

خداروشگر🥰

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 😐😬

خدارو شکر که سالمه وخدارو شکر که خوشحالی

انشاالله خوش قدم باشه 

دعا کن منم این ماه بارداربشم 

برای نی نی دار شدن همه بی نی نی ها ومن دعا کنین  درزمین عشقی نیست که زمینت نزند،آسمان را دریاب
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز