2789
عنوان

اگه یه دختر

415 بازدید | 21 پست

اگه یه دختر تو مهمونی ب محض اینکه شما میاید فورا پاشه بره و دیگه هم نیاد تا وقتی میخواد بامامان و باباش بره خونشون و اصلا باهات صحبتم نکنه و امروزم اومده باشه مراسم ختم عموت و تو هم همونجا نری پیشش یعنی نری پیشش و سلامشو نکنی ایا کار بدیه؟

اینم بگم ک من صد بار موقع فوت داییشون رفتم حتی امروزم رفتم سر قبر داییش

ولی مادر جان میگه کار بدی کردی و باید میرفتی پیشش ولی خب اون شب بد جور دلم شکست واسه این کارش 

تعداد رای : 53
نظرسنجی
کار بدی کردی
4
7%
کار بدی نکردی
17
32%
خودت میدونی
8
15%
حقش بود منم جاتو بودم همین کارو میکردم
24
45%

چرا تو بری سلام بدی.ول کن بابا

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ کس نمیدونه شما چیکار کردی که اون شب اون کلا نیومد سمتت! 


الان شاید همون دختر صبح همون شب اینجا تاپیک زده 

فلانی یه کاری کرده امشب قراره ببینمش چیکار کنم؟


بقیه گفتن ک : اصلا محل نده پاشو برو بیرون کلا و .. 🤣🤣



خلاصه اینا رو شوخی کردم


در کل اگر اون نمیاد سمتت تو ام نرو 

دل شکستن و شکوندن و .. نداره 

به هر دلیلی با هم اوکی نیستید 


ولی مهربون باشید بهتره 😁

کاربر آقا هستم 😊 خوشحال میشم تاپیکام رو بخونید و نظر بدید (لینک زیر برای پرسیدن سوال به صورت ناشناس هست و اگر  نظرات و انتقاد دارید به صورت ناشناس میتونید بگید و همینطور وموضوعی برای تاپیک بعدی داشتید ممنون میشم  بگید ) https://abzarek.ir/service-p/msg/1149864
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792