2777
2789
عنوان

اگه یه دختر

| مشاهده متن کامل بحث + 415 بازدید | 21 پست
هیچ کس نمیدونه شما چیکار کردی که اون شب اون کلا نیومد سمتت!  الان شاید همون دختر صبح همون ش ...

خدا شاهده ک من هیییچ کاری نکردم 

تازه من هزار بار رفتم خونه شون موقعی ک داییشم فوت شده بود من رفتم با مامانم ولی اون واسه فوت عموم حتی اون شب ک مامان و باباش اومد نیومد اصلا 

بعدشم من خودم همیشه بهش پیام میدم و کلا سلامشم میکنم 

ب خدا هییچ کاری نکردم تا جایی ک یادم میاد با هرکی بد بودم با اون خوب بودم 

نمیدونم تازه اون شب مامانمم گله داشت ک اون نباید این کارو میکرد حالا امروز گفت ک باید میرفتی پیشش😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امضات حال الان منه چجوری مراقب خودم باشم

راستش 

همیشه حسرت اینو داشتم که یکی فقط یکیی تو این دنیای به این‌بزرگی‌وجود داشته باشه تا سرمو رو شونش‌بزارم حرفای دلمو بهش بزنم حرفایی که به هیچکس نگفتم اشک بریزمو از مشکلاتم بگم از دردام بگم

اونم‌فقط دستشو روی سرم بکشه و بهم‌بگه اشکالی نداره من پیشتم من کنارتم عین کوه پشتتم مراقبتم نگران نباش

همیشه منتظر یودم‌یکی پیدا بشه

ولی...هیچ وقت همچین کسی تو زندگیم پیدا نشد

همیشه تنها بودم تنهای تنها 

خیلی وقت ها اینقدر حالم بد میشد اینقدر روحم خسته میشد که میرفتم تو اتاق فقط گریه میکردم و خودم خودمو بغل میکردم

خودم به خودم دلداری میدادم

خودم دست خودمو میگرفتم و خودم خودمو بلند میکردم


الانم اینجوریم

و اینقدر الان به این تنهایی عادت کردم که فقط خودم‌میتونم‌خودمو اروم‌کنم فکر نمیکنم کسی تو این جهان باشه که بتونم بهش تکیه کنم تا دردامو بهش بگم 

چون به تنهایی عادت کردم

من الان فهمیدم که  فقط خودمو دارم و منتظر هیچ عامل خارجیم نیستم

و الان خودم از خودم مراقبت میکنم 


برای اینکه مراقبت کنی از خودت فقط کافیه خودتو دوست داشته باشی اگه اشتباه کردی خودتو سرزنش نکنی به خودت برسی و هیچوقت خودتو مقایسه نکنی 


من نمیدونم الان تو چه شرایط روحی هستی ولی اینارو گفتم‌که توهم اشتباه منو نکنی منفعل نباشی منتظر کسی نباشی💔



✯نامه‌ای به خودم:الان دیگه فقط تورو دارم مراقبم باش:)    ️
راستش  همیشه حسرت اینو داشتم که یکی فقط یکیی تو این دنیای به این‌بزرگی‌وجود داشته باشه تا سرمو ...

اختیارزندگیم ازدستم خارج شده 

ازهمه کس وهمه چیز بت ساختم

حتی ی لحظه م واسه خودم نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792