2777
2789
عنوان

کنکور

124 بازدید | 6 پست

سلام‌ دخترای پرتلاش سایت 💜 من خواهرم چند روز دیگه کنکور داره و از الان استرس گرفته و همش نگرانه ک نکنه سر جلسه حالش بد بشه ، میخواستم بپرسم هر وقت خواست میتونه جلسه کنکور رو ترک کنه ؟ یا حتما باید اعلام کنن ک وقت تموم شده ؟ 

﮼شکرت‌بابت‌همه‌چی💙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط درحد دستشویی میتونه بره، اگرم خیلی استرس داره با مشاور صحبت کن که ازمونش رو خراب نکنه، استرس همه چیزو خراب میکنه

💥دانشجوی روانشناسی هستم، خوشحال میشم کمکی کنم... 💥دنیا برای رنج های شما پشیزی ارزش قائل نیست، هیچ کس شما را با رنج هاتون دوست ندارد، زجه نزنید پست تر می شوید ، دنیا فقط برای یک چیز ارزش قائل است گذر از رنج ها؛ ابتکار و خلاقیت به خرج دهید و راه حل پیدا کنید...
یعنی حتما باید ۴ ساعت بمونه ؟ 

بله . من درخواست کردم برگم رو بدم و برم ک گفتن نمیشه 

تازه دفترچه ها هم شده سه تایی ‌. باهم جمع میکنن  فقط

فقط واسه دستشویی رفتن فکر کنم میشه که 

باید ی مراقب باهات بیاد . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز