2789
عنوان

کنکور

124 بازدید | 6 پست

سلام‌ دخترای پرتلاش سایت 💜 من خواهرم چند روز دیگه کنکور داره و از الان استرس گرفته و همش نگرانه ک نکنه سر جلسه حالش بد بشه ، میخواستم بپرسم هر وقت خواست میتونه جلسه کنکور رو ترک کنه ؟ یا حتما باید اعلام کنن ک وقت تموم شده ؟ 

﮼شکرت‌بابت‌همه‌چی💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط درحد دستشویی میتونه بره، اگرم خیلی استرس داره با مشاور صحبت کن که ازمونش رو خراب نکنه، استرس همه چیزو خراب میکنه

💥دانشجوی روانشناسی هستم، خوشحال میشم کمکی کنم... 💥دنیا برای رنج های شما پشیزی ارزش قائل نیست، هیچ کس شما را با رنج هاتون دوست ندارد، زجه نزنید پست تر می شوید ، دنیا فقط برای یک چیز ارزش قائل است گذر از رنج ها؛ ابتکار و خلاقیت به خرج دهید و راه حل پیدا کنید...
یعنی حتما باید ۴ ساعت بمونه ؟ 

بله . من درخواست کردم برگم رو بدم و برم ک گفتن نمیشه 

تازه دفترچه ها هم شده سه تایی ‌. باهم جمع میکنن  فقط

فقط واسه دستشویی رفتن فکر کنم میشه که 

باید ی مراقب باهات بیاد . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز