2777
2789
عنوان

بارداری

47 بازدید | 6 پست

سلام یه سوال دیگه هم دارم 

شنیدم بعضیا میرن سونو ان تی و میگن همه چیز خوبه اما طرف میره امینو انجام میده و میگن سندروم داره بچه 

با این تفاسیر ان تی ب درد نمیخوره؟؟؟؟ 


مامان یه دخمل گوگولی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگفت ب اصرار خودش براش نوشته دکتر نمبدونم تو همبن نی نی سایت نوشته بود

نه من خودم تا حالا نرفتم اما اخیرا تو مطب دکتر دختره درصد ریسک آن تی براش یکم بالا بود دکتر بهش گفت باید بری امینوسنتز

من دوتا بارداری داشتم هردو ان تی سالم بود و تا حالا آمینو سنتز ندادم

نه من خودم تا حالا نرفتم اما اخیرا تو مطب دکتر دختره درصد ریسک آن تی براش یکم بالا بود دکتر بهش گفت ...

عزیزم خدا بچه هاتو حفظ کنه و سلامت باشن من یکم استرس دارم

مامان یه دخمل گوگولی
عزیزم خدا بچه هاتو حفظ کنه و سلامت باشن من یکم استرس دارم

مرسی مهربونم

اصلا استرس نداشته باش عزیزم،استرس از همه چی بدتره

دور از جون سابقه ژنتیکی اگه ندارین احتمالش خیلی بعیده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز