2777
2789
عنوان

بچها چی بگم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 825 بازدید | 55 پست
استارتر عکس نخواستیم . حالت الآن خوبه ؟ کجا رفتی ؟

چه خوبه کسایی مثل شما تو تاپیک ادم بیان ❤❤محبتتون واقعا خیلی خوبه ایشالله ۷ستون بدنتون سالم باشع همیشع

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم یه موضوعی بینتون هست  که اینطوری دارید همو میخورید از تاپیکای قبلت پی بردم به این مطلب اسی

اسی جان اگر ناراحت نمیشی میشه بگی این جناب چه شکلیه از نظر ظاهری؟😁

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂
جوابش بنویس حتما ممنون  اصلا هم به روش نیار که شمارتو از کجا داره تموم

من میگم حالا که خودش پیام داده اسی  سر حرفو باز کنه که مشکلش با اسی چی هستش به نظرت منطقی نیست عزیز؟  تو تاپیکای قبل حسابی اسی رو صاف کرده  

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂

هرکی پیاممو میبینه میشه واسه قبولی کنکورم یه صلوات بفرسته؟🙂

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂
جوابش بنویس حتما ممنون  اصلا هم به روش نیار که شمارتو از کجا داره تموم

پرو نمیشه به نظرت؟

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
بزار

گذاشتم عزیزم

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
اف شده

گذاشتم گلم 

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز