2777
2789
عنوان

بچها چی بگم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 825 بازدید | 55 پست
شايد از همونا با چرب زباني گرفته

میگم  ازش بپرسم شمارمو از کجا اورده؟

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما با بزرگ منشي رفتار كن ... 

در كمال تعجب ميبينم ، تماااام نگرانيهايم بيخود بود !!!!!!!سالهاااارا در حسرت ، روزهاااا را در نگراني گذراندم  در حاليكه ميتوانستم دوست بدارم و لذت ببرم  

چیزی نگفته که

عضو گروهآبی وزن هفته قبل۷۴.۵ & ۷۳.۵ & ۷۳ & ۷۰.۷۰۰&۷۰.۶۰۰&۶۹.۷۰۰&۶۹.۱۰۰&68.600&68.500&67.2600�وزن این هفته ۶7.200😑😪هدف اول ۶۵🥰🥰هدف دوم ۶۰😋🥰😍 چند روز دیگه میبینمت هوراااا تا عید لباسای خوشگل مشگل میپوشم هر لباسی دلم میخواد هورااا
کلا پیاماشم کاملا کنایه ای و تحقیر امیز بود از دماغ فیل افتاده

كاش منم ميديدم .... واسه من هيچي باز نشده

در كمال تعجب ميبينم ، تماااام نگرانيهايم بيخود بود !!!!!!!سالهاااارا در حسرت ، روزهاااا را در نگراني گذراندم  در حاليكه ميتوانستم دوست بدارم و لذت ببرم  

جوابشو ننیدادی ولی اسی تاپیک قبلیاتو خوندم چرا بنزین ریختی رو ماشینش😂😂😂ببین یه چیزی بهش میشد یقه تورو میگرفتن!

اما اینکه محکم کوبیدی به ماشینش با ماشینت و هیچ نگفته ازین آدمی که تو شرح احوالشو دادی یه ذره بعید نی؟ولی چتاش ک اسکرین گذاشته خبر میده چه موذی هس 

غیر مستقیم تو پیاماشم داره ذهرشو میریزه من بودم سرویسش میکردم اما به روش ساکت و آروم تر از روش خودش

كاش منم ميديدم .... واسه من هيچي باز نشده

پسره برگشته گفته درود خانم فلانی فامیلی استاتر رو گفته خواستم اطلاع بدم   تشریف نیارید بیمارستان 

اسی ام گفته سلام خودم میدونستم  در هر صورت ممنون میگم گزارش دیروز خانم محمدی  خدمتتون تحویل بده  من نتونستم بنویسم 

پسره ام گفته بله صد درصد خودتون باید بدونید و اطلاع داشته باشید البته گویا دیروز یادتون رفته بود به استراحت نیاز داریدمن وظیفه دونستم یاد اوری کنم نقطه گداشته رفته سر خط گفته نیازی نیست خانم محمدی گزارشو مکتوب کننترجیح میدم خودتون هر وقت تشریف  اودید برام بیارید باسپاس نقطه سر خط 😂😂😂حتی از طرز پیام نوشتنشم عقده میباره 

ميشه خودت تايپ كني كه چي گفته .... اسكرينش باز نشد 😶

در كمال تعجب ميبينم ، تماااام نگرانيهايم بيخود بود !!!!!!!سالهاااارا در حسرت ، روزهاااا را در نگراني گذراندم  در حاليكه ميتوانستم دوست بدارم و لذت ببرم  

[QUOTE=297485944]اصلا جواب پیامش نده [/QUOخواهرم تاپیک قبلیای اسی رو نخونده سر یه گزارش که اسی به این فیل دماغ تحویل نداده ولوله کرده بعد این جوابشو نده براش یه اش شوله قلم کار شور میپزه با ۲۰۰۰وجب روغن

پسره برگشته گفته درود خانم فلانی فامیلی استاتر رو گفته خواستم اطلاع بدم   تشریف نیارید بیمارستا ...

مرسي عزيزم وقت گذاشتي 

در كمال تعجب ميبينم ، تماااام نگرانيهايم بيخود بود !!!!!!!سالهاااارا در حسرت ، روزهاااا را در نگراني گذراندم  در حاليكه ميتوانستم دوست بدارم و لذت ببرم  
چیزی نیست لینک بزار

چرا برا ما باز شده پسره پیام داده با تحقیر و کنایه درود وقتت بخیر که خواستم اطلاع بدم خانم فلانی فامیلی اسی رو گفته نیاید امروز بیمارستان اسی ام گفته خودم میدونستم و اینا و گزارشو میگم خانم محمدی که ظاهرا همکارشونه بنویسه برات بیاره نشد من بنویسم 

ک پسره گفته با تیکه و کنایه صد درصد باید خودتون بدونید و اطلاع داشته باشید گویا دیروز یادتون رفته بود ب استراحت نیاز دارید وظیفه دونستم یاد اوری کنم و بعدش گفته گزارشو محمدی نیاز نی بنویسه ترجیح میدم خودتون هر موقع حالتون خوب شد بیارید بزارید جلو رو میزم 

😂البته اینطوری نتایپیده خیلی با احترام و ادب و عقده تایپ کرده دیگ من خواستم منظورو برسونم 

پیداس طرف عاشق تیکه انداختن ب مردمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز