چرا برا ما باز شده پسره پیام داده با تحقیر و کنایه درود وقتت بخیر که خواستم اطلاع بدم خانم فلانی فامیلی اسی رو گفته نیاید امروز بیمارستان اسی ام گفته خودم میدونستم و اینا و گزارشو میگم خانم محمدی که ظاهرا همکارشونه بنویسه برات بیاره نشد من بنویسم
ک پسره گفته با تیکه و کنایه صد درصد باید خودتون بدونید و اطلاع داشته باشید گویا دیروز یادتون رفته بود ب استراحت نیاز دارید وظیفه دونستم یاد اوری کنم و بعدش گفته گزارشو محمدی نیاز نی بنویسه ترجیح میدم خودتون هر موقع حالتون خوب شد بیارید بزارید جلو رو میزم
😂البته اینطوری نتایپیده خیلی با احترام و ادب و عقده تایپ کرده دیگ من خواستم منظورو برسونم
پیداس طرف عاشق تیکه انداختن ب مردمه