2777
2789
عنوان

زگیل تناسلی

| مشاهده متن کامل بحث + 1058 بازدید | 51 پست

من تجربه ی ندارم ولی چیزی که توی همین سایت به چشمم خورد مثل اینکه گرید دارن و درمان ..

اول آزمایش hpv رو بده بعد توی اون مشخص میشه ویروسش توی بدنت هست یا نه ..

اگه باشه گریدش رو محاسبه میکنن که برای دز دارو کمکت کنه..

من تجربه ی ندارم ولی چیزی که توی همین سایت به چشمم خورد مثل اینکه گرید دارن و درمان .. اول آزمایش h ...

تست دادم نوع 6 کم خطر و 58 پرخطر رو دارم (16 و 18 های ریسک منفی بود)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تست دادم نوع 6 کم خطر و 58 پرخطر رو دارم (16 و 18 های ریسک منفی بود)

دکتر نبردی برات دارو بنویسه؟؟


فقط این مسائل متخصص میتونه کمکت کنه نه توی نی نی سایت.

من پیش دکتر زنان که میرفتم برای بارداری یک خانم قبل من همین مشکل زگیل تناسلی رو داشت اتفاقا راجب گرید داشت باهاش صحبت میکرد..

متخصص اینقدر قشنگ و ریلکس باهاش حرف میزد و توضیح میداد، برای منی که فکر میکردم این ویروس خیلییی بده یه چیز عادی شد ..



دکتر نبردی برات دارو بنویسه؟؟ فقط این مسائل متخصص میتونه کمکت کنه نه توی نی نی سایت. من پیش دکت ...

رفتم عزیز متخصص زنان

کرایو دوبار انجام دادم کم شده ولی بازم هست

پاورفیت دارم میخورم


وا مگه ادم خودش میدونه از کجا گرفته اگر میدونست ک اصلا سمتش نمیرفت : /discussion/topic/11383384/%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c?postId=297179023


آره 

روابط ناسالم، ارتباط با فرد آلوده 

۹۹ درصد اینها هستن 

آره  روابط ناسالم، ارتباط با فرد آلوده  ۹۹ درصد اینها هستن

میدونم از همسرم گرفتم  اعتراف کرد ولی الان نمیخوام زندگیم خراب کنم 

برام الان مهم درمان هستش

زندگیمم دوست دارم

مرسی عزیزم از انرژی مثبتت  بشدت پیگیر درمانم

عزیزم منم امشب دکترم گفت زگیل دارم آزمایش هم نوشت برام که شنبه بدم فقط شوهر من همش قسم میخوره باکسی نبوده خودمم که اصلا نبودم گیج شدم نمی‌دونم چجوری گرفتم؟

مرسی عزیزم از انرژی مثبتت  بشدت پیگیر درمانم

حدودا سه هفته پیش یه قسمت ازواژنم میخارید شب قبلش رابطه ازپشت داشتیم فرداش یه قسمتی میخارید بعد روز بعدش پریود شدم نشدبرم دکتر پخش شد رو کل واژنم انقدرمیخارید که زخم شده بود دوهفته دارو زدم که زخمام بهتره امروز هم برام آزمایش نوشت ولی نمی‌دونم چجوری گرفتم خیلی میترسم ازاین مریضی

حدودا سه هفته پیش یه قسمت ازواژنم میخارید شب قبلش رابطه ازپشت داشتیم فرداش یه قسمتی میخارید بعد روز ...

اون حساسیت بوده عزیز دلم ------ اسپرم مردا برا پوست میتونه ایجاد حساسیت کنه ---بعدش با اب ولرم و شامپو بچه میشستی و یه کرم ضد حساسیت میمالیدی اوکی بودی


عزیزم منم امشب دکترم گفت زگیل دارم آزمایش هم نوشت برام که شنبه بدم فقط شوهر من همش قسم میخوره باکسی ...

اصلا نگران نباش  دور از جونت مریضی لاعلاجی نیست درمان میشه

حتما شوهرتم داره شک نکن 

هر دو برین دنبال درمان

تو منخصص زنان برو(انکولوژی)

ایشون ارولوژیست


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز