پارسال دوبار گوشی خریدم ی مدل هردو مرتبه هم از ی مغازه دار چون حدود ۲۰۰ارزونتر از جاهای دیگ میداد
گفتم دوبار ک بدونین بهش اعتماد کرده بودم الان فهمیدم نامرد فاکتور نذاشته داخل کارتن گوشی
موقع فروشم کارتن لازمه ن فاکتور
گفتم ولش
حالا ک گوشیمو دزد زده شکایت کردم دادگاه فاکتور و کارتن خواست بهش گفتم فاکتور بده گفت واسم مالیات میاد هر فاکتور ۸۵۰ تومنه بده تا واست بنویسم
از هرجا پرسیدم گفتن حق نداره و وظیفشه
منم ناچار بودم گفتم بنویس پولش ندادم
الان شاگردش جلوم گرفت صدا زد با داد گفت چرا پولمون نیاوردی
بگم بیخود پول میخوای؟
چی بگم بهش