2777
2789
عنوان

همه نظر بدین...

57 بازدید | 17 پست

طرفم ادم مغروریه اما باطنا مهربونه قبل از عید خیلی بحث داشتیم قهر کردیم و چون مقصر بود عذرخواهی کرد. اشتی کردیم. بعد از اون چند روز پیام نمیده منم پیگیرش نمیشم یهو با توپ پر میاد که چرا حالمو نمیپرسی درگیر مشکلات خانوادگی و مالیه و میدونم نگرانه البته توی بحثا گفتم وقت نمیزاری که مدرک مشکلاتشو برام فرستاد. الان چند روزه من شروع کننده پیامم در حد چند تا پیام. خودش تماس میگیره. نمیدونم هدفش چیه. قبلا که مشکل نداشت خوش اخلتق بود و هر روز وقت میزاشت.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگه ک مشکل داره خودت فکرت مشغول باشه چجوری ای؟ مردا اکثرا ذهنشون ک درگیره ناخوداگاه بدخلق میشن

راست میگین. خودم هم کلافه میشم. ولی میگه تو پیام بده و حالمو بپرس. اگه اول من پیام بدم فک نمیکنه اویزونم؟ چرا میخواد این کار رو انجام بدم؟ چرا براش مهمه اول من پیام بدم؟

وای بعضی ها دمدمی مزاج و بدقلق‌ هستن هرکاری میکنی باز ی چیز دیگه میگن ببخشید آدمو کلافه میکنن

قبلا اینطوری نبود. الان میگه تو اول پیام بده. چرا براش مهمه کی اول پیام بده. با دلخوری این کار رو ازم میخواد.

راست میگین. خودم هم کلافه میشم. ولی میگه تو پیام بده و حالمو بپرس. اگه اول من پیام بدم فک نمیکنه اوی ...

انگار دوسداره لا بلای مشکلاتش حس کنه یکی ب فکرشه یکی نگرانشع

گاهی انجام بده اما این دلیل نمیشه همیشه تکرار کنی و عادت بسازی براش

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
انگار دوسداره لا بلای مشکلاتش حس کنه یکی ب فکرشه یکی نگرانشع گاهی انجام بده اما این دلیل نمیشه همیش ...

چطوری باشه؟ الان 4 روزه اول من پیام میدم. چند روز بگذره تا دوباره من پیام بدم به نظرتون؟

چطوری باشه؟ الان 4 روزه اول من پیام میدم. چند روز بگذره تا دوباره من پیام بدم به نظرتون؟

دوسه روز یکبار

اگه دیدی سرد برخورد میکنه بی دلیل، کمترش کن 

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
 همینطوری ادامه بده حضوری اگه میبینیش درموردش صحبت کن باهاش

خیلی کم همو میبینیم. واقعا نمیتونه وقت بزاره. ولی خدا نکنه بهش چند روز بیخبر باشم با دلخوری و ناراحتی زنگ میزنه تا ساعتا بحث میکنه. میگم توی تنهایی بهتر مشکلات حل میکنی میگه جویای حالم باااش تنها نباشم. حالا من هیچ کاری ازم برنمیاد نمیدونم دنبال چیه. اها میگه حرفای عاشقانه بزن. بیشتر مهربون باش. چند ساله باهمیم تا حالا ازم نخواسته بود!!! ی مرد 40 ساله با موقعیت اجتماعی بالا چرا باید یهو اینطوری بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز