2777
2789
عنوان

فریز جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 406 بازدید | 42 پست
من میخوام تعیین جنسیت کنم باivf

من این راه و پارسال رفتم. 

نگران دارو ها نباش... امیدوارم تعداد جنسیت جنینات زیاد باشه ک با 1بار پانکچر و انتقال جواب بگیری 

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا وقتی به سقط فکر میکنم دیوونه میشم، واقعا نمیدونم چیکار کنم💔

دیگ شده پ مراقبش باش.. بسلامتی بغلش کنی... وقتی بغلش کنی همه نخواستنا از وجودت میره

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
دیگ شده پ مراقبش باش.. بسلامتی بغلش کنی... وقتی بغلش کنی همه نخواستنا از وجودت میره

آخه نمیشه😭همین الان که دارم تایپ میکنم دارم هق هق گریه میکنم، همسرم میگه سقطش کن، اصلا وضعیت مالی خوبی نداریم، حتی گاهی وقتا چیزایی که خودمونم میخوایم نمیتونیم بخریم💔

میشه دوستیمو قبول کنی ؟

حتما

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
آخه نمیشه😭همین الان که دارم تایپ میکنم دارم هق هق گریه میکنم، همسرم میگه سقطش کن، اصلا وضعیت مالی خ ...

پ سقطش کن... بچه کلی خرج و زحمت داره. چیزی نبست ک انقدر وابسته ای ن تکونی خورده ن علائمی فقط پریود نشدی سخت نگیر

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
پ سقطش کن... بچه کلی خرج و زحمت داره. چیزی نبست ک انقدر وابسته ای ن تکونی خورده ن علائمی فقط پریود ن ...

یه درد و دله... ولی اولین حس مادرانمه... نمیدونم چی بگم ولی خیلی سخته، قراره فردا برم دکتر ببینم دقیقا چند وقتشه و اگه بشه و قلبم بزاره، سقطش کنم😔

یه درد و دله... ولی اولین حس مادرانمه... نمیدونم چی بگم ولی خیلی سخته، قراره فردا برم دکتر ببینم دقی ...

من از این حسا 4بار تجربه کردم تازه با هفته های بالا تکون خوردنای واضح. 

اما سقط شدن فقط روز اول سخت بود و روزی ک سینه هام شیر اومد بقیش گذشت چیزی نبود ک وابسته بشم

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️
یه درد و دله... ولی اولین حس مادرانمه... نمیدونم چی بگم ولی خیلی سخته، قراره فردا برم دکتر ببینم دقی ...

کاملا درکت میکنم منم چن وقت پیش دو هفته از پریودم گذشت شوهرم گفت اگه بارداری میریم آزمایش میدیم که جنسیتش معلوم شه اگه اونی که میخوایم نیست سقط کن داشتم دیوونه میشدم از خشم خدا میترسیم شکرخدا که باردار نبودم

کاملا درکت میکنم منم چن وقت پیش دو هفته از پریودم گذشت شوهرم گفت اگه بارداری میریم آزمایش میدیم که ج ...

منم میترسم که ناشکری محسوب شه، خیلیا به سختی بچه دار میشن اما من... بخاطر وضعیت مالی کوفتی مجبورم نداشته باشمش😭

من از این حسا 4بار تجربه کردم تازه با هفته های بالا تکون خوردنای واضح.  اما سقط شدن فقط روز او ...

خیلی دل بزرگی داری😭❤️بخدا دارم دیوونه میشم، حاضرم خودم همزمان با سقطش بمیرم💔

فقط بخاطر وضعیت مالی؟ عقلت رو دست نی نی سایتی ها نده زرت زرت میگن سقط. وضعیت مالی ات هم به برکت بچه درست میشه منم یه روزی هزار برابر شرایط بدتر تو بودم ولی نگهش داشتم زندگیم از این رو به اون رو شد الان هم 8 سااشه

فقط بخاطر وضعیت مالی؟ عقلت رو دست نی نی سایتی ها نده زرت زرت میگن سقط. وضعیت مالی ات هم به برکت بچه ...

😔😔😔😔بخدا شاید مسخرم کنی ولی علائمشو حس میکنم و واقعا از وقتی فهمیدم هیچکی تو دنیا واسم جز همین بچه ای که حتی تکونم نمیخوره، مهم نیست، چیکار کنم وقتی شوهرم دور از جون شما نفهمه🙂💔از یه طرفیم تو یه دو اتاقی زندگی میکنیم که یه آشپزخونه کوچیک داره و حمام دستشوییش سرهمه و تو حیاطه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز