2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم آنزیم کبدم ۴۲ هست علتش چیه؟ من لاغرم‌چربی نمیخورم 😐 دارو چی داد دکتر؟

نمیدونم که من بدنم چرخشی درد میکرد هم عضله هم استخوان آزمایش دادم قند ناشتام ۱۰۶و کبدم چرب موندم واقن ۲۴سالمه

بالا بودن آنزیم دلیلش چربی هست؟ دلیلی دیگه نداره؟ مم چربی و غلظت ندارم

من کف پاهام درد میکرد رفتم سونگرافی گفت کبدت چرب درجه ۲بعد ۶ماه رجیم گرفتم ۱۰۳کیلو بودم شدم ۸۷شددرجه یک بعد انزیم دوتاش پایینتر ۵۰بود گفت خیلی خوبه میگه باید ۵۰به بالا نباشن

من کف پاهام درد میکرد رفتم سونگرافی گفت کبدت چرب درجه ۲بعد ۶ماه رجیم گرفتم ۱۰۳کیلو بودم شدم ۸۷شددرجه ...

من کلا نمی‌دونم چمه دنده های بالای سینهم درد دارن سونوی سینه و زیربغل رفتم سالمه سالممم خدارو شکر....ولی یه روز زانوم یه روز دنده هام یه روز دستم کمرم درد میگیره شدیدا عصبی و استرسی هم هستن میگن از اعصابه سی تی از سر دادم نرمال بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چربی خون

amirmoradiy | 11 دقیقه پیش
2791
2779
2792