2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم آنزیم کبدم ۴۲ هست علتش چیه؟ من لاغرم‌چربی نمیخورم 😐 دارو چی داد دکتر؟

نمیدونم که من بدنم چرخشی درد میکرد هم عضله هم استخوان آزمایش دادم قند ناشتام ۱۰۶و کبدم چرب موندم واقن ۲۴سالمه

بالا بودن آنزیم دلیلش چربی هست؟ دلیلی دیگه نداره؟ مم چربی و غلظت ندارم

من کف پاهام درد میکرد رفتم سونگرافی گفت کبدت چرب درجه ۲بعد ۶ماه رجیم گرفتم ۱۰۳کیلو بودم شدم ۸۷شددرجه یک بعد انزیم دوتاش پایینتر ۵۰بود گفت خیلی خوبه میگه باید ۵۰به بالا نباشن

من کف پاهام درد میکرد رفتم سونگرافی گفت کبدت چرب درجه ۲بعد ۶ماه رجیم گرفتم ۱۰۳کیلو بودم شدم ۸۷شددرجه ...

من کلا نمی‌دونم چمه دنده های بالای سینهم درد دارن سونوی سینه و زیربغل رفتم سالمه سالممم خدارو شکر....ولی یه روز زانوم یه روز دنده هام یه روز دستم کمرم درد میگیره شدیدا عصبی و استرسی هم هستن میگن از اعصابه سی تی از سر دادم نرمال بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز