2777
2789
اووووه نگران نباش سلفری میدی یا امینو چه زود خودتو باختی چربی شکمت زیاده؟؟ تو فامیلتون سندروم داوو ...

بخدا از دم در ازمایشگا تا خونه و‌الان اشکم بند نمیاد 

اره شکمم چربی داره وزنم زیاده با همسرمم فامیلیم ولی تو‌فامیل سندرمی نداشتیم نه .. دعام کن .. 

امینو امپول از شکمه ؟ ب چ روزایی افتادم 😔 کاش سلفری بنویسه ک باخونه ازمایشش

آره همونه، به حرف دکترت گوش بده انشاالله دامنت با یه بچه سالم سبز بشه، فقط خداروشکر این غربالگری ها هست و باعث میشه آدم بهترین تصمیم رو برای خودشو بچه ای که قراره به این دنیا بیاره بگیره

ریپ نزن نمیخونم 😑

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بخدا از دم در ازمایشگا تا خونه و‌الان اشکم بند نمیاد  اره شکمم چربی داره وزنم زیاده با همسرمم ...

خب خطای سنوگرافی با چربی شکمی هم زیاده یه جا دیگ هم سونو میدادی.سلفری بده برای ازمایش 

انشالله ب امید خدا سالم بغلش میکنی

یه جاهم دیدم نگران بارداری با وجود چاقی بودی باید بگم من پسر اولمو با وزن ۸۶ باردارم شدم موقع زایمانم ۱۰۵ کیلو شدم

الانم بارداری دوممه ۹۵ کیلوام بچه هامم سالمن فکرای بدو دور کن

هیچکس از فرداش خبر نداره! چرا غمگینی چرا نگرانی شاید قراره فردا همه چیز درست شه!
خب خطای سنوگرافی با چربی شکمی هم زیاده یه جا دیگ هم سونو میدادی.سلفری بده برای ازمایش  انشالله ...

قربونت برم ایشالا سالم سلامت بغلش کنی .. اره دقیقا فکری که اذیتم میکردو بهم گف میخوام سنو یجا دیگه هم برم بعد برم دنبال ازمایشا توکل ب خدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز