2777
2789

نمیدونم والا 

خودت چند سالته 

اون چند سالشه

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یکی رو میشناسم همه چیز داشت اوکی بود چند ماه نامزد کرد ولی به هم خورد با اینکه مشاوره هم رفته بودن و توی آزمون به هم میخوردن! 

میدونی چرا...۱۰ سال تفاوت سنی داشتن دنیاشون با هم فرق داشت پسر ۳۳ دختر ۲۳

دختر دلش نامزد بازی و گشت و گذار هیجان میخواست آخه پسره همه چیز داشت خونه ماشین خوب ۲ تا ملک و زمین و سرمایه و پول و .....و نیاز به غصه خوردن برای رسیدن به چیزی نداشت

پسره مشغول کار و کسب درامد

به هم نساختن

لطفا زود عقد نکن و یک مدتی نامزد باش ببین این اختلاف سنی باعث مشکل میشه یا نه

خوشبخت باشی

یکی رو میشناسم همه چیز داشت اوکی بود چند ماه نامزد کرد ولی به هم خورد با اینکه مشاوره هم رفته بودن و ...

متاسفانه تو شهر ما به دوران عقد نامزدی میگن منم همه ی اینایی که شما گفتین و با پسر حرف زدم که من دلم جوونه اونم قبول کرده

خدااااا
من ۲۳ اون ۳۵ ۳۴

چی بگم اخهههه 


در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

ویی همه میگن خوبه یه سن توجه نکن  گیر کردم

نمیدونم چی بگم واقعا 

اما خوب فکراتو کن زود عقد نکن 

حداقل یه چند ماه آشنا بشو و باهاش بیرون برو 

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

میگی دیگه خواهر خانوادم قبول نمیکنن🥺🥺

وای عجله نکن تروخدا 

یهو دیدی بعد از ازدواج آدم دیگ ای شد و بدبخت شدی 

آدما از دور قشنگن 

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز