2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 293 بازدید | 43 پست

اولا که حسادت فقط خودت رو نابود میکنه چون ناخواسته شروع میکنی به رفتارهایی که همه رو متوجه حسادتت میکنه و بیشتر خودت تو چشم همه خراب میشی ، در ثانی هر کسی قسمتی داره ، خود شما انتخاب کردی اون ادمو و اگه ادم خوبی باشه دیگه هیچی مهم نیست نه ثروت نه موقعیت شغلی خیلی بالا ، وقتی ام یکی ازدواج میکنه اولش چاخان زیاده بشنو و باور نکن 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تعجب میکنم بااین سن و سال این طور فکر می‌کنی!!!!هرکسی خدا اون طور که صلاح دیده سرنوشتشو نوشته تو که نمیدونی اون تو زندگیش چه مشکلاتی داره....همه چیز از دور قشنگه باور کن....اگه همسرت آدم خوبیه و دوستت داره دیگه ازین فکرا نکن

اندوهت را بتکان... جهان منتظر نمی‌ماند تا تو حالت خوب شود🌻🦋.
تعجب میکنم بااین سن و سال این طور فکر می‌کنی!!!!هرکسی خدا اون طور که صلاح دیده سرنوشتشو نوشته تو که ...

اره اون دوستم داره خیلیم دوستم داره😔


اما من همیشه حسود بودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 24 ثانیه پیش

مهد کودک پرچین

فیضا | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز