2777
2789
عنوان

دیونه شدم رفت:)

111 بازدید | 4 پست

نمیدونم اسمشو چی بزارم مریضی یا دیونگی شما بگین

من بعد از غم و غصه هایی که خوردم الان نمیدونم چمه زیاد باخودم حرف میزنم انگار کسی بجام داره حرف میزنه و در مورد همه چی اونم بلند بلند بعد کنترل خودمو ندارم انگار کسی پیشمه همش در حال ترسم میترسم تو خونه باشم دلم مخواد اونقدر گریه کنم بمیرم میل به هیچی ندارم اگه مجبور نشم هیچی نمیخورم بعد یکی داره هعی بهم تذکر میده نمیدونم چی توروخدا مسخرم نکنین واقعا خسته شدم هاچ و واچ موندم شوهرمم وقتی بهش میگم بیشتر دعوامون میشه سعی میکنم بهش نگم کلا نمیدونم دارم تاوان چیو پس میدم همیشه تو فکرم 😔

بیخوابی هم داری منم ۲ساله بیخوابی دارم دلشوره هیچی خوشحالم نمیکنه اززندگی خسته شدم دلم میخواد بمیرم& ...

عین منی ولی من بیشترم از بیخوابی نیست من خوابم کامله

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عین منی ولی من بیشترم از بیخوابی نیست من خوابم کامله

من بیخوابی خیلی اذیتم میکنه قرصم میخورم برای بیخوابی دلشورم بیشتر میشه اصلا دوست ندارم ازخونه بیرون برم بی دلیل دلشوره دارم دست و دلم به کار نمیره حتی دوست ندارم حمام برم فقط دوست دارم شب بشه بخوابم اونم فقط با قرص ۲سه ساعتی میخوابم شما مشکلی نداری بدون دلیل این جوری شدی مشکل مالی نداری مستاجری کجا ساکنی 

من بیخوابی خیلی اذیتم میکنه قرصم میخورم برای بیخوابی دلشورم بیشتر میشه اصلا دوست ندارم ازخونه بیرون ...

نه بابا نه مستاجرم نه مشکل مالی نمیگم ندارم دارم ولی واسم مهم نیست ولی نمیدونن چرا اینجوریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش