تو جمع میگی حرف نمیزنم چون میترسی حرفات جذاب نباشه!
نه ....چون خیلی مغرورم خیلی قیافه میگیرم فقط دوست دارم بقیه حرف بزنن من گوش بدم گاهی بشه نظر میدم ولی کلا از کمتر کسی خشم میاد .مهربون مجبوری تو ظاهر ولی وقتی تو جمع حرف میزنن میگم چقد احمقه یا چقد حرف میزنه....
گفتی جنبه نداری چون میترسی کوچیک شی ....نه ترس ندارم اخلاقم جوریه چون ساکتم کسی باهام کاری نداره منم با کسی کار ندارم ولی اگه چیزی بگن قشنگ میشورمش البته بیشتر ساکت میمونم...مثلا یه حرف معمولی که واسه بقیه شوخ بنظر میاد از نظر من بده جنبشو ندارم چون از کسی خشم نمیاد و نمیخام صمیمی شم پس نمیخام باهام شوخی بشه
اخلاقم خوبه ولی بداخلاق بنظر میام شخصیتمم جذاب نیس جوری که چند نفر گفتن فکر نمیکردیم اخلاقت اینطوری باشه...دوستمم میگه خیلی خود شیفته ای😅