2789
عنوان

سربچه داد زدم

70 بازدید | 0 پست

رفتیم خرید ی پسر بچه بود تقریبا۱۱.۱۲ ساله ی گوجه افتاده بود رو زمین پا گذاشت روش اب گوجه پاشید روی شلوارم خیلی عصبی شدم روز سوم پریودمم هس چند روزیه دائم عصبیم دفه اولمه تو این روزام تا این حد عصبی میشم با صدای ن خیلی بلند اما عصبی گفتم چیکار میکنی ببین لباسمو اومدیم اینورتر شوهرم گفت باهاش بدحرف زدی گناه داشت اروم باش از اونموقع خیلی عذاب وجدان دارم اصلا دست خودم نبود عادت ندارم سر بچه ها داد بزنم نمیدونم چطور اروم شم و از یادم بره خییییلی عذاب وجدان دارم

میشه برا تو دلیم یه صلوات بفرستی که سالم بیاد تو بغلم❤️امیدوارم این حس نصیب همه منتظرا بشه و شمایی که این متن رو میخونی به خواستت برسی
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792