2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره عنبر نسارا رو یکم بسوزون  بنداز توی لیوان و بگیر در گوشت  قشنگ دودش میپیچه

براي عفونت گوش مياني هم خوبه؟يا فقط بيروني رو درمان ميكنه؟

دردش كم شده واي كيپ كيپه

عفونت گوشت جطوري بوده؟ عفونت گوش مياني؟ يا بيرون ؟ مال من احتمالا داخليه

نه زده بود به جمجمه م یه طرفم کامل ورم کرده بود یه چی میگم یه چی میشنوی روشن میکردم مینداختم تو شیشه مبل گوشم میزاشتم روش حواست باشه برعکسش نکنی عنبرنسا بیفته رو‌گوشت داغه بسوزی وای وقتی میزارم اولش یه خارشی میگیری بعد یه مایعی انگار خارج میشه و بعدم هی ریز ریز التهاب کم میشه‌ و درمان تجربه من بود عزیزم راستی تجویز نکردم

قطره بهم داده  ميترسم استفاده كنم  ميره تو حلقم مزش

قطره خب همینجوریه حلق و بینی و گوش اینا بهم متصلن طبیعیه طعمش بره تو حلقت جانم با قطره خیلی زود خوب میشی

زیبا ترین دلتنگی دلتنگ بودن برای توست و تلخ ترین آن دلتنگ ماندن برای تویی که می دانم دیگر ندارمت …
براي عفونت گوش مياني هم خوبه؟يا فقط بيروني رو درمان ميكنه؟ دردش كم شده واي كيپ كيپه


مثل من ی هفتس کیپه امسب عنبر نسا دود دادم ولی هنوز خبری نیست

میگن خدا روز قیامت ازتک تک کارات میپرسه واااای ب اون لحظه که ازم بپرسه کی دلتاااااااشکست ؟قیااااامت میکنم  
من گوشم عفونت کرده بود و درد میکرد اسپند رو بنداز تو آب جوش و سرد شد از آبش چند قطره بریز داخل گوشت ...

من از چيز ريختن داخل گوش متنفرم…

يا بايد قرص باشه يا همين دود دادن يا حوله داغ


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز