2777
2789
عنوان

حرف بزنیم 🤍

70 بازدید | 6 پست

بچه‌ها من زندگی درونیم خیلی برام مهم بوده همیشه 

میخواستم بفهمم با خودم چند چندم 


الان فهمیدم 

انگار نشستم سرجام 


خوشحالم... 

تنها مشکلم اینه که زیادی خوشبختم و تحملش سخته


میدونم منو نمیفهمین، هیچکس هیچوقت منو نفهمید

سخته تو خونه یه غریبه باشی، سخته هیچ دوستی نداشته باشی 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب مشخصه درونگراهستی واین که خوبه بتونی درون خودتودرک کنم البته به شرط اینکه بتونی ارامشوتوش پیداکنی واون زمانی اتفاق میفته که وقتی وزودمیکتی به درونت اصلا به اطراف وپیرامونت فکرنکنی وتمام تمرکزت به ورودبه درونت واصل وجودیت بشه اونجاسرکه میفهمی بع خیلی جیزارسیدی واصلا درجانزدی وتوبودی که به واقعیت وذات درونیت پی بردی

خب مشخصه درونگراهستی واین که خوبه بتونی درون خودتودرک کنم البته به شرط اینکه بتونی ارامشوتوش پیداکنی ...

دقیقاً وقتی درونکاوی میکنم احساس عالی دارم حس موفقیت 

حس خوشبختی زیاد 


اگرم نیت کنم یه کار بیرونی انجام بدم عالی میشه


واقعاً گله ندارم‌ فقط تنهام هرکسم بخواد باهام باشه نمیتونه با واقعیت من همراه بشه 

دقیقاً وقتی درونکاوی میکنم احساس عالی دارم حس موفقیت  حس خوشبختی زیاد  اگرم نیت کنم ی ...

اصلامهم نیست. خودش باش. مااومدیم که خودمون باشیم برای خودمون باشیم. افکاردرونیتوقوی ترکن. اصلا اهمیتی به اطرافت نده. هرچقدرورود کنی به درونت بع وافعیت نزدیکترمیشی. سکوت ذهنیودرک کن. توموفق ترازپیرامونتی. باتمام قدرت ادامه بده. اگربهش برسی مطمین باش به جایی میرسی که تمام اشخاصی که ازاطرافت باشایذاکراه ردمیشدن اون زمان حسرت لحظه ای درکنارت بودنومیکشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز