خدای بزرگ بهترینها رو در بهترین شرایط بهم دادی ازت بینهایت سپاسگزارم .خدااااایاااا شکرتتتت😍😍😍😍خدایا به خاطر چیزهایی که به ما دادی و ما اونو نمیبینیم شکرت😍الهی دامن همه منتظرا سبز شه.🙏
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من خودم زیاد گوشم درد میگیره پیاز میزارم بد نیس ولی قرص ضدحساسیت بخور نوافنم خوبه دردشو میندازه
خدای بزرگ بهترینها رو در بهترین شرایط بهم دادی ازت بینهایت سپاسگزارم .خدااااایاااا شکرتتتت😍😍😍😍خدایا به خاطر چیزهایی که به ما دادی و ما اونو نمیبینیم شکرت😍الهی دامن همه منتظرا سبز شه.🙏
خدای بزرگ بهترینها رو در بهترین شرایط بهم دادی ازت بینهایت سپاسگزارم .خدااااایاااا شکرتتتت😍😍😍😍خدایا به خاطر چیزهایی که به ما دادی و ما اونو نمیبینیم شکرت😍الهی دامن همه منتظرا سبز شه.🙏
نه نخوردم .یه سری دکتر رفتم آموکسی،سیلین داد هر ۸ساعت اونارو خوردم ولی الانم گهگاهی درد میگیره کاملا خوب نیس
خدای بزرگ بهترینها رو در بهترین شرایط بهم دادی ازت بینهایت سپاسگزارم .خدااااایاااا شکرتتتت😍😍😍😍خدایا به خاطر چیزهایی که به ما دادی و ما اونو نمیبینیم شکرت😍الهی دامن همه منتظرا سبز شه.🙏
من آلرژی دارم بینیم کیپ میشه میزنه به گوشم .بینیمو که با آب نمک شستشو میدم بهتر میشه
خدای بزرگ بهترینها رو در بهترین شرایط بهم دادی ازت بینهایت سپاسگزارم .خدااااایاااا شکرتتتت😍😍😍😍خدایا به خاطر چیزهایی که به ما دادی و ما اونو نمیبینیم شکرت😍الهی دامن همه منتظرا سبز شه.🙏