چجور تحمل میکنی و نمیگی ،منم دیدم این مدل پیام ها رو گفتم بهش و متاسفانه فقط دروغگو و پنهان کار شد و منم مریض روانی ،نمیفهمم چکار کنم بچه هامو دیگه طاقتم تموم شده،به همه چیزش شک میکنم بهش زنگ میزنم مشغول باشه حرصم میاد از رفتن تو ماشین متنفرم چون از حالات میفهمم کس خاصی رو جایی برده،همش در حال چک کردنم نمیدونم چکار کنم با روان شناس صحبت کردم دارو داده یه مدت تهیه نکردم و نخوردم ولی حالا تصمیم گرفتم بخورم چون واقعا دارم اذیت میشم ...