2777
2789
عنوان

لیلی جان

507 بازدید | 17 پست

روم نشد  تلفنی بهت بگم یا خصوصی بهت بگم

بلیط قطار که نبود محمد رو جمعه راضی کردم با اتوبوس بیاییم مشهد هرچند که محمد خیلی سختش بود با اتوبوس  ولی گفت بخاطر تو میریم

ولی لیلی جان من حالم اصلا خوب نیست که بیام

منو ببخش من دیگه ذره ای امید به خوب شدنم ندارم

وگرنه هر جور بود میومدم

میدونم چقدر نقشه ها برای اومدنم کشیده بودی 

من خودم هزار بار لحظه ای که برای اولین بار می بینمت رو تو ذهنم مرور کرده بودم

ولی وقتی امیدی ندارم تا اونجا هم بیام بی فایده ست

امام رضا هم از پس این همه ناامیدی من برنمیاد


من خوب نمیشم لیلی جان  تو که اینقدر منو دوست داری دعا کن زودتر برم از این دنیا اینقدر عذاب نکشم


همه تاپیک رو با حال خراب و اشک برات نوشتم




صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام

شما خودتون خیلی  خیلی از امثال من متدین ترید،

شما دیگه چرا؟؟

شما که بهتر از امثال من میدونید نا امیدی از رحمت خدا بزرگترین گناه کبیره  هست.

شما که بهتر میدونید شیطان قسم خورده، تا لحظه  جوون دادن فرزندان آدم  تمووم سعیشو کنه تا ما ازین دنیا بی ایمان بریم.

امیدتون بخدا باشه.

مگه میشه دعاهای اون طفل معصوم  هایی که شما بهشون درس زندگی میدین، بهشون عشق ورزیدین، بالا نره و نتیجه نده!!!!، محاله، محال.

همون خدا که الآن بظاهر صدامونو نمیشنوه، در بزنگاه دستمونو میگیره و اونجاست که معجزه رخ میده. 🌱

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
سلام شما خودتون خیلی  خیلی از امثال من متدین ترید، شما دیگه چرا؟؟ شما که بهتر از امثال من می ...

چشمام جز سیاهی چیزی نمی بینه 

همش تو فکر خودکشی ام

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چشمام جز سیاهی چیزی نمی بینه  همش تو فکر خودکشی ام

شمارو بخدا چنین حرفایی نزنید.

اصلا فارغ از این که اون دنیایی هست یا نه، حساب  کتابی هست یا نه.

خودکشی در شان شما، خونوادتون و جایگاه اجتماعی شما نیست. 

خانم ثودک، هرکدوم از اما انسانها که به جایگاه  اجتماعی میرسیم، علاوه‌ بر  اینکه مسؤل زندگی خودمون هستیم، اثر و رد پایی بر اذهان دیگران و جامعه  میذاریم. اگه اثر مثبت  بگذاریم  به نیک نامی و اگه اثر منفی بگذریم به بدنامی از ما یاد میشه.

صراحتا  بشما اعلام  میکنم،پیش از اینکه  جسمتون نیاز به درمان داشته باشه، روح و روانتون نیاز به درمان داره.

همونطور که الان نیمه شب و نزدیکه اذان صبحه و هیچ تردیدی بهش وارد نیست، من یقین دارم جسم شما قابل درمانه، اما مستلزم اینه که قبلط روانتون درمان بشه  روحیه اتون تقویت بشه.

صادقانه  بگم ، من از شما انتظار خییییلییییی بیشتری داشته و دارم.

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد.

به خودش واگذار کنید.

یقه خودشو بگیرید

و تا شفاتونو نگرفتید ولش نکنین.

طلبکارانه بخواهید.

خداست، پس خدایی میکنه،  ارحم الراحمین 


⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
شمارو بخدا چنین حرفایی نزنید. اصلا فارغ از این که اون دنیایی هست یا نه، حساب  کتابی هست یا نه. ...

حق با شماست

فقط وقتی حالم بده چشمام جز سیاهی هیچ چیزی نمی بینه 

کاش میتونستم حالم رو برای بقیه توصیف کنم

وگرنه مگه میتونم با وجود مادرم خودمو بکشم

وقتی حالم بده حتی به مامان بیچاره ام هم فکر نمیکنم


هرچند که میتونه با این بیماری و استرسهایی که میکشم خیلی زنده نمی مونم


منو ببخشید اگه باعث ناراحتی شما شدم و ممنونم از این همه محبت تون

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

حق با شماست فقط وقتی حالم بده چشمام جز سیاهی هیچ چیزی نمی بینه  کاش میتونستم حالم رو برای بقی ...

شما انسان والایی هستین.

میدونم به هیچ‌وجه دست به اینکار نمیزنین.

الان دقیقا صدای  اذان صبح به افق تهران از طریق پنجره به گوشم میخوره.

به همین وقت عزیز، بعنوان برادر کوچکتر یه خواهشی دارم.

خواهش میکنم به یه روان پزشک مجرب و متبحر  مراجعه کنید.

اگه پس از بهبود شرایط روحیتون، شرایط جسمیتون بهبود پیدا نکرد، من حاضرم ، اینجا هم اعلام میکنم، تماااام گناهان ۸۵ ميليون  ایرانی رو به گردن بگیرم.

پس حتماااا  به روانشناس مراجعه کنید.

و نتیجه رو همینجا تاپیک بزنید.

قبووووول؟؟؟؟؟

اصلا دوست ندارم نه بشنوما.

قبوووول؟؟؟


⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
شما انسان والایی هستین. میدونم به هیچ‌وجه دست به اینکار نمیزنین. الان دقیقا صدای  اذان صبح به ...

بله اتفاقا خودم هم  قصدش رو داشتم میترسم دست به خودکشی بزنم

ممنونم از لطف تون

سلامت باشید ان شاءالله

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

بله اتفاقا خودم هم  قصدش رو داشتم میترسم دست به خودکشی بزنم ممنونم از لطف تون سلامت باشید ان ...

مرسی که این قدم مثبت رو بر میدارین

خداوند گفته، از تو حرکت، از من برکت.

پس کاری که باید بکنید رو انجام بدین.

مابقیشو بسپارید بخودش.

میدونم آسون نیست،  میدونم سخته  اما شما از عهده اش بر میایین.

هر وقت دچار ناراحتی شدین   روی تخت دراز بکشین  دو دست خودتونو بگذارین روی سینه، چشماتونو ببندین، همینطور که به نشونه های آفرینش بالاخص  سیارات  ستارگان  منظومه ها، کهکشان‌ها و در سطح کلان به کیهان و کائنات  فکر میکنین، سه صلوات بفرستین، بعد حمد و سوره بخونین،  نفس عمیق و منظم بکشین.

اگه آرووم نشدین،  هرچی دلتون خواست  بیایین و تو تاپبک ، نثار من کنین.

پس از هفته بعد میخونم که جلسات روانشناسی رو شروع کردین.

باشه؟؟؟؟؟


⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
مرسی که این قدم مثبت رو بر میدارین خداوند گفته، از تو حرکت، از من برکت. پس کاری که باید بکنید رو ا ...

بله چشم 

بازم ممنونم که وقت میذارید و تایپ کنید خدا بهتون سلامتی بده ان شاءالله

حتما امتحان میکنم

و جلسه روانشناسی هم فکر نکنم به این زودی نوبت بهم بدن 

ولی به هرحال ممنونم از همه مهربونی تون

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

بله چشم  بازم ممنونم که وقت میذارید و تایپ کنید خدا بهتون سلامتی بده ان شاءالله حتما امتحان م ...

خواهش میکنم.

اگر براتون مقدوره، تشریف بیارین تهران. روانشناسان خوبی داره.

ضمنا

بشما دارم عرض میکنم و فقط برای شما من اینکارو میکنم.

من بعد هروقت خواستین با قطار تشریف ببرین مشهد، یک هفته قبل بمن اطلاع بدین، با کمال میل بلیتش رو تهیه و تقدیم میکنم.

ان شاءالله در عوض لطف میکنین و من رو هم مهمون یک دعای خیر مابین سقاخانه و ایوان طلای حرم مطهر امام هشتم میکنین.

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
خواهش میکنم. اگر براتون مقدوره، تشریف بیارین تهران. روانشناسان خوبی داره. ضمنا بشما دارم عرض میکن ...

من خادم زوار الرضا هستم.

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
خواهش میکنم. اگر براتون مقدوره، تشریف بیارین تهران. روانشناسان خوبی داره. ضمنا بشما دارم عرض میکن ...

دور از جون شما من اگه آدم بودم برای درمان بیماری جسمی ام‌که داره منو از پا درمیاره میامدم تهران

نه اگه بلیط باشه که حتما خودم میگیرم

ولی متاسفانه شرایط مسافرت رو ندارم

بازم ممنونم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

دور از جون شما من اگه آدم بودم برای درمان بیماری جسمی ام‌که داره منو از پا درمیاره میامدم تهران نه ...

منظورم وقتی بود که از هیج جا بلیط گیر نمیاد، بمن  اطلاع بدین.

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   

کاش بهم زنگ میزدی و اینا رو میگفتی یا لا اقل جواب تلفن میدادی 

آخه وقتی دیر میام خیلی شرمنده میشم😓

تو میدونی که بخاطر امتحانای امیر نمی تونم سایت بیام 

کاش بهم زنگ میزدی تا چهره قشنگت گریون نبینم😭

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عشق قبلی

zhra100 | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش