شمارو بخدا چنین حرفایی نزنید.
اصلا فارغ از این که اون دنیایی هست یا نه، حساب کتابی هست یا نه.
خودکشی در شان شما، خونوادتون و جایگاه اجتماعی شما نیست.
خانم ثودک، هرکدوم از اما انسانها که به جایگاه اجتماعی میرسیم، علاوه بر اینکه مسؤل زندگی خودمون هستیم، اثر و رد پایی بر اذهان دیگران و جامعه میذاریم. اگه اثر مثبت بگذاریم به نیک نامی و اگه اثر منفی بگذریم به بدنامی از ما یاد میشه.
صراحتا بشما اعلام میکنم،پیش از اینکه جسمتون نیاز به درمان داشته باشه، روح و روانتون نیاز به درمان داره.
همونطور که الان نیمه شب و نزدیکه اذان صبحه و هیچ تردیدی بهش وارد نیست، من یقین دارم جسم شما قابل درمانه، اما مستلزم اینه که قبلط روانتون درمان بشه روحیه اتون تقویت بشه.
صادقانه بگم ، من از شما انتظار خییییلییییی بیشتری داشته و دارم.
یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و درد و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسندد.
به خودش واگذار کنید.
یقه خودشو بگیرید
و تا شفاتونو نگرفتید ولش نکنین.
طلبکارانه بخواهید.
خداست، پس خدایی میکنه، ارحم الراحمین