2789
عنوان

ابرو😊

280 بازدید | 21 پست

سلام دوستان 

۲۰ سالمه میخوام ابروم واصلاح کنم زن های خانوادم نمیذارن میگن هروقت ازدواج کردی منم نمیخوام ازدواج کنم تو این فاز نیستم سرم تو درس و ایناست دارمم خجالت میکشم چون خیلی پرمو هستم و پیوندی قاجاریه ابروهام همه ی همسن هام و حتی کوچیکتر از منم برداشتن حالا امروز میخوام برم آرایشگاه بگم درست کنه برام ولی میترسم خراب کنه یا زشت بشم چجوری بگم برداره که هم خیلی دخترونه باشه نازک و کوتاهم نباشه فرم صورتم بیضیه دوستان اگر خراب بشه دوباره میشه درستش کرد یا نه؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونی مصیبت یعنی چی؟ موهای سر و ابرو هات دیر رشد میکنه ولی تا از حموم میای بیرون بعد شیو دست و پا موهای دست و پا قابلیت  شینیون رو داره😐

فضای سایت خیلی بد شده میخوام تعلیق شم!تعلیقم کنین ممنون
ببخشید منظورتون چیه یعنی برندارم؟


نه حتما بردار من ۱۷ سالمه برمیدارم دست و پاهام خیلی مو داره خیلی زود در میاد🥺ولی موهای سرم رشدش کمه🥺

فضای سایت خیلی بد شده میخوام تعلیق شم!تعلیقم کنین ممنون

بگو فقط زیرشون رو بند بندازه اینجوری خیلی به چشم نمیاد مرتب و تمیز میشه و فرم ابروی خودت هم خراب نمیشه

کلا ریپلای نمی‌خونم و جواب نمیدم چون حوصله بحث ندارم و نظرم رو به استارتر گفتم نه شما 

پس بگم فقط پیوندم و برداره و تمیزشون کنه؟

اره فقط بگو زیر ابرو رو بند بندازه بگو اصلا به ابرو هام دست نزن خودش پیوندی هم برمیداره دیگه 

کلا ریپلای نمی‌خونم و جواب نمیدم چون حوصله بحث ندارم و نظرم رو به استارتر گفتم نه شما 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز