شیراز مهاجر زیاد داره اصلا انقدر که مهاجر توش هست شیرازی نیست برای همینم همه جور لهجه ای میبینی
بحث کلاه گذاشتن هم خوب همه جا خوب و بد داره ولی در کل شیرازی ها اکثرا با غریبه بهتر از خودی رفتار میکنن
گرما هم بستگی داره قبلا کجا زندگی میکردی اگر جنوبی بودی شیراز برات بهشته اما اگه مثلا همدان زنجان یا جاهای سردسیر باشی تیر و مردادش یه کم برات گرم حساب میشه اما غیرقابل تحمل نیست